Jay svíral ve svých rukou neohrabaně meč. A pozoroval dívku, která byla svázaná. Černovláska měla svázané zápěstí liánou a se skloněnou hlavou klečela na zemi. Mohla sice utéct, ale nesnažila se o to.
Zajímalo by ho, proč se o to nesnažila. Jay pozvedl meč do vzduchu, musí to udělat, z věrnosti k Panovi,k tomu, aby mu Pan mohl věřit, Pan není zlý, jen si chce ověřit jeho věrnost, je to nezbytné. Jay mohutně kmitl proti Shannel mečem. Všichni chlapci si zakryli oči, aby se nemuseli dívat na tu krvelačnou podívanou.
Najednou Jay odhodil meč a skokem byl u Shannel. ,,Jdeme," zašeptal ji do ucha a rukou ji chtěl pomoct vstát. Shannel se však ani nepohla. ,,Byla to past," zašeptala se skloněnou hlavou. Jay se na ni zmateně podíval. ,,Cože?" Shannel už mu nestihla odpovědět, protože několik klučičích páru rukou ho začaly táhnout proti jeho vůli dozadu. ,,Co si to měl v úmyslu Jay?"přiblížil se k němu Pan. ,,Snad nechceš, abych si myslel, že jsi mě chtěl zradit," vykouzlil se na Panově tváři úšklebek. Jay neodpovídal a jen po Panovi vražedně blýskal očima.
,,Zabte ho," otočil se k Jayovi Pan arogantně zády. Ale v tu chvíli ho něco překvapilo. Překvapilo ho ticho. Ticho, které nastane vždy po krvelačné bitvě, ticho, které je jemu tak cizí. Neslyšel žádné vzpouzeni, ani zvuk čepele meče, žádný křik, prosby. Jako by někdo celou scenérii za ním zmrazil.
Otočil se, ale samozřejmě na sobě nedal číst známky překvapení či zmatku. Jay stál nyní, přímo proti němu a vysmíval se mu do tváře.
,,Pane, příště bys to nemusel tak dlouho protahovat, uznávám, tvůj plán byl geniální. Ale lehce si zapomněl na to, kdo stojí proti tobě. A s tím jsem také počítal, protože, kdo by se postavil neporazitelnému Panovi a zkoušel ho přelstít? Počítal jsem s tím, že si nebudeš připouštět, že někdo může předčit tvoji genialitu.Usoudil jsem, že později přijdeš na to, že máš v táboře zvěda od Matky Přírody a budeš se ho chtít zbavit, proto nás tam také bylo více. A kdo ví, možná tam ještě nějaké pořád máš," smál se Jay.
,,Kdo jsi ?"procedil Pan skrze zatnuté zuby. ,,Jsem James, James Piek," zasmál se Jay a jeho blonďaté vlasy přitom poskakovaly. ,,Říkal jsem Matce Přírodě, že tě dostanu," zašeptal Jay. ,,Zatkněte ho," mávl Jay rukou směrem k Panovi bez zájmu. Pan se nechal bez odporu spoutat a zavázat si oči.
Toto se nikdy nestalo, že bych prohrál. Nikdy se mi nestalo, že bych nedosáhl svých cílů, ještě,možná, když jsem nedosáhl své pomsty proti Hookovi. Začalo to Shannel, to když ona přišla, začal jsem být tak nejistý, naivní. To ona je důvod.
Dalsi kapitola po dlouhé době na světě 😂 Hej lidičky jsem strašně ráda, že to čtěte. Já třeba mám vymyšlený dej další kapitoly, ale pak to úplně překopu, no prostě já. Vím, že se teď moc nevěnuji Panovi, ale zkusím to změnit. Užívejte dne❤️ Adiós🤪
ČTEŠ
Láska nebo Moc (2.díl)
FantasíaVitalis se vrací do Země Nezemě, ale jak naruší její vykvétající vztah s Panem jejich okolí? Pan se musí rozhodnout, jestli prahne spíše po lásce, a nebo chce porazit Matku Přírodu a podmanit si celou Zemi Nezemi. Vybere si správně? 4.5.2023 #3 zvra...