<Multide Sıla vaar :*>
Plaja girip öndeki şenzlong lardan seçip havlularımızı serdik.
Sıla- "Ben Ozanı bi arıyım işleri bittiyse gelsinler."
Sırıttıktan sonra "Sen bu çocuğa kafayı takmışsın." dedim
"Ne alaka ya eğleniriz diye şeettim ben."
"Tabi öyledir."
'Malmısın kızım sen ne güzel Rüzgarıda görürdük işte. Valla evde kalacan sen bak.'
'İç ses suscanmı banane Rüzgardan hem çocuk sırf yakışıklı diye sevgili mi olcam zaten bakmaz o çocuk bana'
Sıla- "Çağırdım 10 dakikaya burda olurlarmış. Sanada Rüzgarı ayarlıcam."
"Malmısın çok itici ve soğuk biri o çok gıcığıma gitti tanışırken elimi uzattım havada kaldı kendini beğenmişin teki."
"Ya öyle deme soğuk biri ama gerçekten iyi çocuktur."
Omuz silktim ve kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım aradan 5 dakika sonra geldiler. Bu sefer Rüzgarla hiç muhattap olmadım Ozanla merhabalaştıktan sonra denize girmeye karar verdik.
Rüzgar hariç.
Biz gülüşüp yüzerken o şenzlonga uzanmış sigarasını içiyordu bi yandanda alaylı gülümsemesiyle bana bakıyordu. hemen gözlerimi kaçırıp Sıla ile Ozanın yanına doğru yüzdüm.
----
Yorulduk ve denizden çıkmaya karar verdik.Rüzgar- "Denizde yüzmekten daha çok ayı gibi beni kesiyodun."
" Ne kesicem seni be salak ayrıca AYI da sensin."
"Konuşmalarına dikkat et bücür."
"Dikkat etmezsem nolur?"
"Ergence konuşmalarını kessen diyorum ?"
Gözlerimi devirdikten sonra bu öküzün saçmalamalarına daha fazla dayanamadığım için uyudum.
"Hey Ayı uyan kış bitti."
"Sensin ayı hem Sıla nerde?."
"Eve gitti o sende burda kış uykusuna yattığın için görmedin ve eğer şimdi kalkmazsan eve yürüyerek gidersin ayı."
Oflayarak ayağa kalktım plaj çantama havlumu koyduktan sonra tişörtümü ve şortumu giydim.
Arabaya bindiğimizde eve gidene kadar konuşmadık araba durunca yazlığa geldiğimi anladım ve kapıyı açıp" Sağol bıraktığın için."
Hiçbişey demeden gaza bastı Öküz. İnsan bi önemli değil falan der."Eve girdiğimde Sıla yorulmuş olacakki koltuğa kıvrılıp uyumuş kaldırmaya kıyamadım bikinileriyle uyuduğu için üstüne ince bir battaniye örttüm ve odama çıktım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Öküz
Teen Fiction"Hiç Giymeseydin" "Sanane" "Yanımdan ayrılırsan kaparlar seni söyleyim." "Yinimdin iyrilirsin kipirlir sini siyliyim." "Ergen." "Yengen. Zaaaa." "Zaaa mı ciddenmi ?"