11. Bölüm

7.4K 407 38
                                    

Rüzgardan ;

O Yankımı ne boksa o herifi bulacak ve yamultacaktım.
Sinirden köpürüyordum her an birine saldırabilirdim.

Yavşak herif.

Eve gidip duşa girdim ve yaklaşık yarım saat sonra evden çıktım ve herzaman takıldığım bara gittim.

Kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı bu kız beni gerçekten aptallaştırnıştı. Ondan kurtulamıyordum. Yada kurtulmak istemiyordum.
Ona aşık değildim. Yani sanırım Rüzgar Gürsoy kimseye aşık olmazdı. Olamazdı.

Barda sıkılınca hep kötü olduğum zamanki yere gittim orası beni rahatladırdı herzaman.

Hazaldan ;

Sabahtan beri Rüzgarın bugün yaptığı mallıkları düşünüyodum telefonunuda açmıyodu. Off delircem.

En sonunda dayanamayıp evden çıktım arkadan gelen Sılanın seslerine aldırmayarak taksi çağırdım. İlk önce kendi evine sonrada Handan ablanın evine gittim ikisindede yoktu. Off nerde bu gerizekalı.

'Sanane sen ne karışıyon aq.'

'Sen sus biç.'

Aklıma bi anda Rüzgarla dün gittiğimiz yer geldi. Tabi ben dururmuyum hemen taksiye yolu tarif edip oraya gittim.

Tek başına oturuyodu. Burası gerçekten güzel yerdi sessiz sakin herkesin gelmeye akıl edemeyeceği bi yerdi.

Gidip yanına oturdum. Tam 5 dakikadır öylece oturup yıldızları izliyorduk. Hiç konuşmamıştık. Bu sessizliği bozan Rüzgar oldu.

"Niye geldin. ?"

"Seni merak ettim."

Sorduğum soruyla şaşırmış olsada bozuntuya vermedi.

"Sebep ?"

"Sebebi yok. Merak ettim işte."

"Yapılan herşeyin bi sebebi vardır."

"Canım buraya gelmek istedi rahatlatıcı olduğunu sen söylemiştin. Söylediğim şeyin hemen ardından..

"Bugün neden bişey söylemeden gittin ?"

"Sebebi yok."

"Yapılan herşeyin bi sebebi vardır."

"Özenti."

"Sensin o."

Oturduğu yerden kalktı ve ;

"Hadi kalk eve bırakıyım seni."

"İstemiyorum. Biraz daha duralım."

Rüzgar haklıydı manzarası bile insanı rahatlatmaya yetiyordu.

"Pekala. Sadece 5 dakika."

Tamam anlamında başımı salladım ve gözlerimi yıldızlara çevirdim.

"Yankı kim ?" dedi aniden.

"Ortaokul arkadaşım."

"Nasıl arkadaş o öyle sarılmalar falan."

"Ne yani arkadaşlar sarılamazmı ?"

"Sarılamaz.
Benim olan birine benden başka kimse sarılamaz."

**********

Çok kısa bir bölümdü. Özür dilerim diğer bölümde telafi edicem. Mucuklandınız.

Bay ÖküzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin