1. Bölüm

19.6K 605 206
                                    

.."Hazal ! hadi uyan lan uçağı kaçıracaz bak"

" Yeaaa anneğ bi uyutmadın"

" Ne annesi amk"

" Sıla senmiydin amk ne bağrıyon sabahın köründe"

" Canım beyinsiz arkadaşım bir saate uçakta olmamız lazım gak giyin"

" Ne uçağı amk ya rahat bırak beni"

" Sen istedin yavreeem nihoohoho"

Kafamdan aşağı dökülen kaynar su ile yataktan zıplamam bi oldu. millet soğuk su döker benim arkadaşım kaynar su döküyo teallam ya.

" Laaan yandım anneeeyy"

" Hakettin sen bunu şimdi o koca kıçını kaldırıp elini yüzünü yıka gak get."

Sıla odadan çıktıktan sonra söve söve banyoya girip 5 dakikada duş aldım. açık kumral saçlarımı kurutup siyah taytımı ve yarım beyaz tişörtümü geçirip beyaz converselerimi giyip aşağı indim. bavulları dün hazırlamıştım zaten hemencecik aşağı indim. Annemle babamla vedalaştıktan sonra şöföre bizi havaalanına götürmesini istedim.

"Sıla, Kızaaam orda çoh daş boylar var bi görsen "

" Lan aklın fikrin daş çocuklarda ben oraya kafa dinlemeye gidiyom çocuk kesmeye değil."

Sıla bana sen malsın biliyon demi bakışını atınca gözlerimi devirip müzik dinlemeye başladım.

Sonunda havaalanına gelmiştik uçağın 10 dakika sonra kalkacağını belirten anons ile beraber biz de kalktık ve uçağa bindik.

---

Uçaktan indikten sonra taksiye binip yazlığı tarif ettik babam tatil için yazlık almıştı canım bnm .s

"Hazal, Çok yorgunum ben yatıyom"

"Sıla, ya mal ne yatması sanki uçağı sen kullandın yea"

Gözlerimi devirip" ya bacaklarım büzüş büzüş oldu orda rahat uyuyamadım zaten yarın uyanırım ben bay"

"İyi bende yatıyom böyle tek başıma mal mal oturamam."

< Arkadaşlar kısa oldu farkındayım ama ilk bölüm için sadece daha uzun diğer bölüme inş okuyanlara tşkr :* >

Bay ÖküzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin