( Multide Ozan )
Rüzgarla ağzımız O şeklini almıştı.
Ne kadar çabuk olmuştu böyle tabi Sıla eskiden buralara çok geldiği için Ozanı ve Rüzgarı tanıyordu.
Sılayla Ozanı tebrik edip film izlemeye karar verdik.
"Aksiyon olsun"
"Bence romantik olsuun" bunu diyen tabiki Sılaydı.
"Korku en iyisi ama şimdi küçük ayımız korkar en iyisi korku açmayalım."
" Ne korkucam be aç bakalım sen şu filmi."
Naptım ben ?
'Gaza geldin.'
'Biliyom sus.'
Ozanla Sıla sarmaş dolaş Rüzgar diğer koltuğun başında bende ucunda oturuyorum.
Ama korkarım ki ben.
Çocuğun üstüne atlamazsam iyidir.
Film genç kızın evindeki inli cinli şeylerin dolaşmasını falan anlatıyo. hazır ışıklar yokken fırtınada varken ben en iyisi aşağı bi iniyim niye çünkü malım ben.
Filmin en korkunç yerinde Sılayla beraber çığlığı bastık.
Tabi ben Rüzgarın kucağına atladım.
'Oha amk resmen kucağında oturuyorum.
Tvbe Allam çk tvbe .s.s
Bi süre Rüzgarla mal mal bakıştıktan sonra kucağından kalkıp aynı yerime oturdum ve Rüzgarın beni kendine çekmesi bir oldu
"Napıyosun be manyak."
"Her korkunç yerde kucağıma atlarsan en önemli şeyime zarar gelebilir garantiye alıyım dedim."
"Sus be Pis Sapık."
"Bana sapık diyene bak kucağıma oturan sensin."
"Sanki bilerek yaptım öküz."
Odun
Ukala
KÜTÜK
'Hazal sen neymişsin be kızım senden hiç beklemezdim'
'Ya bi sus iç ses ya ayaklarıma kadar kızardım zaten.'
"Ya susunda filmi izleyelim."
Rüzgarla aynı anda " İyi be sustuk."
-------
Rüzgarla Ozanı geçirirken yarın plaj planı yaptık beraber gidecektik.
Kapının ağzında Rüzgarla beraber Sıla ve Ozanın vıcık vıcık hareketlerine yüz buruşturduktan sonra kapıyı kapatıp içeri girdik.
Sıla benden kurtuluşun yok yarın Ozan olayının hepsini anlatıcaksın bak.
"Tamam anlatırım da sen önce şu Rüzgar meselesini anlat bakıyım" Sılanın bakışı adeta hadi hadi vardır senin sevgilin diyen teyzeler gibiydi.
"Neyi anlatıyım be korkudan atladım işte hatırlatıp durma sende."
"Çok yakışıyosunuz yeaaaa nikah şahidi benim itiraz istemiyorum by." diyerek içeri gitti. Mal.
Bende daha fazla uzatmayıp yumuşacık yatağıma girip gözlerimi kapadığım an uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Öküz
Novela Juvenil"Hiç Giymeseydin" "Sanane" "Yanımdan ayrılırsan kaparlar seni söyleyim." "Yinimdin iyrilirsin kipirlir sini siyliyim." "Ergen." "Yengen. Zaaaa." "Zaaa mı ciddenmi ?"