4 - על האקס האובססיבי

8 0 0
                                    

מכתב שמעולם לא כתבתי : 1

אני כבר לא מחפשת נחמה בך , בידיים השריריות שלך והעמדת הפנים שעמוק בפנים אתה אדם טוב מתחת לקליפה של האדם הרע , כבר לא מחפשת מישהו שישן איתי במיטה ויבטיח לי שהוא פה להגן עלי , אני אדאג להיות האדם הזה בשביל עצמי , וגם את הדובי הענק שהבאת שישן איתי זרקתי, אני גם כבר לא מחפשת ריבאונד או סטוצים , וגם לא את האחד , אני לא מאמינה בזה , ואם להגיד את האמת בחיים לא האמנתי , אמרתי לך באגדות שאני גדלתי עליהם סינדרלה נשארה מנקה , שלגיה מתה , והנערה שהתחתנה עם כחול הזקן אחרונה נרצחה על ידי בעלה , ורפונזל ? רפונזל נשארה נעולה במגדל , אז זהו זה , אני פה בשביל עצמי לא מחכה לשום גבר או אישה , או זוגיות , זה על הזין שאין לי , עכשיו הדבר הכי חשוב זה להתמקד בעצמי.
.
.
.
מכתב שמעולם לא כתבתי : 2

ולמה את עדיין מתקשר? - חשבתי שאמרת שלא אכפת לך יותר , שאתה משחרר , שאתה עכשיו כבר במקום אחר , אז למה אתה עדיין מתקשר? - נשבר לך הלב? - כואב? עד אתמול התייחסת אלי כאילו אני איזה אויב , אז די , די להתקשר ,
.
.
.
מכתב שהוא מעולם לא כתב לי : 3

מגיע לך מישהו :

מגיע לך מישהו שיאהב אותך בחזרה , מגיע לך מישהו שתשני לידו במיטה ,
מגיע לך מישהו כזה שאוהב אותך באמת,
מגיע לך מישהו שיחבק אותך בלילה ,
מגיע לך מישהו שינגב לך את הדמעות שאת בוכה , מגיע לך מישהו כזה , שידאג לך , שהיה אכפת לא ממך , מעבר לסטוצים , מעבר לגוף , מגיע לך גבר כזה , והגבר הזה הוא לא אני , אז סליחה מקווה שתתגברי על הפחדים שלך , ושהדבר הבא ידע לתקן לך את הלב שאני שברתי , שיהרוס את החומה שבנית בלב שלך בגללי , מגיע לך גבר כזה שינגב לך את הדמעות אם תבכי , כי בנינו? - זה לא אני מעולם לא הייתי וכנראה שלעולם לא אהיה.
.
.
.
מכתב שמעולם לא כתבתי (לאקס): 4
המובן מאליו :

״שיצאנו לקחת אותי מובן מאליו?״ האקס שלי שאל , הנהנתי בראשי , כן לקחתי אותו מובן מאליו , הוא העניק לי אהבה כזאת שידעתי שיעשה הכל בשבילי , ימות , יכנס לכלא , יעשה בשבילי הכל , ואני בכלל לא אהבתי אותי חזרה , אפילו לא 50 אחוז , שאני שומעת על החברה החדשה שלו אני לא מקנאה , זה היה רעיל ואובססיבי , כל כך שחברים שלי התרחקו ממני , חברים שלו קראו לו אחי מול הפנים וטינפו עליו מאחורי גבו , ושנפרדנו? - הם רצע להתחיל איתי , אז כן לקחתי את זה מובן מאליו , למרות שהוא העניק לי מעל ומעבר , ועכשיו? - הקשר שלנו סך הכל בסדר... טוב תאמת ? אני לא יודעת , זה גם לא אכפת לי , ואין לי מה לקנא בחברה החדשה שלו חוץ מאשר מהסקס שהיה איתו שהיה מדהים , אבל באמת אקס שחרר לי מהחיים , עדיין מתקשר 3 פעמים ביום , ועדיין לא הוריד עוקב ברוב הרשתות , אתה היית מובן מאליו , כי אהבת אותי מעל ומעבר , ותאמת ? - זה לגמרי בסדר , אני זאת שלא הייתי סבבה , אבל לקחתי אותך מובן מאליו , כי תאמת ? - כל הזמן הזה חשבתי עליו , ששכבנו , שהצעת לי להתחתן , שחשבנו איך נקרא לילד שלנו אם יהיה לנו בן , ותאמת ? - לא אהבתי אותך בכלל , סליחה.
.
.
.
מכתב שהוא מעולם לא כתב לי : 5

שינית את השיער את הלבוש את כבר לא מרגישה השתנת וזה בסדר את לא אמורה לשדר את אותו התדר עכשיו את סבבה לא מעבר , עכשיו את שונה עברת עיר , עברת שכונה... ובסך הכל ? לא עבר מאז שבוע אבל הסוף? היה ידוע ששש שקט זה רק תעתוע , זיכרון ישן וחוק , עכשיו את שונה וזה החוק ,לא להיתקע בעבר עכשיו? זה נגמר והאמונות הטפלות? את יודעת טוב מאוד שהם לא משלמים חשבונות חשמל , עכשיו תוכלי לקנות קבר לרשום עליו את המילה רגשות וז״ל , עכשיו את ציפור כבר לא גוזל , את יכולה לעוף בכוחות עצמך , ואני אצפה מהצד , אבל תמיד אשאר כאן לתמוך אם תרצי לנחות.
.
.
.
מכתב שמעולם לא כתבתי : 6

אתה עדיין מתקשר לא קולט את זה שלמדתי לשחרר , מתי כבר תתבגר ותתגבר , התאהבתי בילד עדיין לא נהיית גבר , אתה עדיין אובססיבי פסיבי , בזמן שאני עושה עם עצמי שינוי אקטיבי , אתה עדיין תקוע ב״כן ביבי״ ומה עם טיבי , אתה אובייקטיבי בזמן שאני סוביקטיבית , נכון שה מילים גבוהות , וזה לא בשבילך , אתה נשארת ילד כולם איפה שגדלתי נשארו כאלה , ותאמת? - אני מקנאה , כי הייתי צריכה לעבור גיהנום עלי האדמות ובגלל זה התגברתי , אם היו אומרים לי שזה מה שאני אצתרך לעבור גם אני הייתי מעדיפה להישאר ילדה קטנה ולא בוגרת , ואתה עם אותה אדרת , לבוש שחור ופוזה מאיימת , אתה עדיין שקוע בתרדמת , מתקשר לארבעת בזמן שהחדשה שוכבת על המיטה שלך תוהה למי אתה כל הזמן מתקשר מחסוי , אבל תאמת ? - אני מעדיפה ככה , יצאת עם מישהי תוך יומיים , והמיטה עדיין לא התקררה לבינתיים , בעזרתך למדתי לצאת ממקומות שעושים לי רע , ואין שום דרך חזרה , אבל גם דפקת אותי , השארתי את הבתולים אצלך , איפה שהשאירו עוד 200 בחורות , אבל דפקת אותי גם בקטע אחר , בגללך אני כבר לא יודעת מה זו אהבה שלא אובססיבית אבל בזכותך אני אקטיבית.

מכתבים שמעולם לא כתבתי Where stories live. Discover now