מכתב שמעולם לא כתבתי (לזאת שאהבה נפשי) : 1
והחיים שלי כל כך התקדמו בזמן שלא היית , למדתי לנגן על פסנתר כמו שתמיד חלמתי למדתי עוד שפה , התחלתי להשלים להתקדם להחלים ושעלית באיזו שיחה כבר לא הגנתי או ליכלכתי תאמת? - התקדמתי הלאה וזה בסדר זה סבבה , ככה החיים אמורים להתנהל , כבר לא סימסתי לך שאני מתגעגעת , והפסקתי לחשוב עליך , מה את עושה אם את מאושרת או בכלל אם יש לך מישהי אחרת , אבל אז ?- אז החלטת לחזור להכניס את חיי שוב לשחור , הגעת חזרה חשבתי לעצמי איך אין לך בושה , את מגיעה אלי , כבר לא לבושה , מצמידה לי נשיקה , כאילו זה מה שהיה חסר , והלב שלי? - בגד בי החליט שוב להתעורר במקום להשאיר אותך מאחור , נכנסתי שוב לשחור , ותאמת ? - לא אהבתי אף בת לפנייך , גם לא אחרייך , היה בך משהו מיוחד , משהו שגרם לי לרצות שניהנה לבד , אבל את לא רצית , לקחת לי את הלב ואת המצית , חזרת , וכבר לא יכולתי להתרכז בעצמי , כי התרכזתי רק בך , והלב שלי ? -הלב שלי רצה שוב להיות שלך , וכבר אין לך מה לעשות , רק לקוות שהזמן יוכל לפצות , על מה ? - על חסרונך , אבל הלב שלי שם לב לעדרונך , ושוב אני מוצאת את עצמי שותה איתך קפה בשדרות רוטשילד , צופה איתך במשחק כדורגל בבלומפילד , והלב שלי , שבור ואת משחקת בו , כאילו היה כדור , אבל בכדור שלי אני לא משחקת , אני בולעת , וחברות שלי אומרות שאת נראת כמו תולעת , אבל אצלך זה כדור משחק את שוב קולעת לסל , כאילו האהבה שלנו היא משחק כדורסל והלב שלי ? - מולך הוא מחוסל , אין לו סיכוי , אני גם אומרת לך את זה באופן גלוי , את שוב לובשת את אותו בגד בלוי , ושוב נצא לאיזה בילוי , איזה מסיבה ושוב פעם אותה הסיבה , את הייתי בסדר עד שהגעת , למה היית חייבת לחזור? - להחזיר את חיי שוב לבור .
.
.
.
מכתב שמעולם לא כתבתי (לזאת ששברה את ליבי): 2להיות סלחנית , גם כלפיך , כי בסופו של דבר ובסופו של יום אני אהיה זאת שתטעם את טעם הבושם שלך על הצוואר , להיות סלחנית לקחת נשימה ולתת לזה לעבור , כי הקנאה והעצבים עושים קמטים , להיות סלחנית כי בסופו של דבר את לא שווה את העצבים.
.
.
.
מכתב שמעולם לא כתבתי (לזאת ששברה את ליבי): 3את מכירה אותי , רק במיטה
את מכירה אותי , אבל רק לבד
את לא מכירה אותי מחוץ למיטה בקושי שלום שלום.
.
.
.
מכתב שמעולם לא כתבתי (בשבילך) : 4בשבילך שברתי מוסכמויות בשבילך עברתי גבולות , את של כולם , אבל בעיקר את שלי , בשבילך אני אוותר על הכל , בשבילך , אהבה כזאת שלא חשבתי שאני אצליח לאהוב אי פעם , ש**** אהב אותי ככה אמרתי לעצמי מי זה המשוגע האובססיבי הזה ואיך הוא יכול לאהוב ככה בן אדם בצורה כזאת מטורפת ? - אבל שהכרתי אותך הבנתי , הבנתי למה שווה להתאהב , גם אם ישבר הלב , בשבילך ,
YOU ARE READING
מכתבים שמעולם לא כתבתי
Poetryאז הפעם באופן מפתיע לא זה לא סיפור אהבה , זה תובנות שלקחתי וקיבלתי מהחיים מקווה שתאהבו , חפשו אותי גם בטיקטוק - העלילה והדמויות אינם אמיתיים ומבוססים על דמיונו של הסופר , של הזכויות שמורות לי , קריאה מהנה ❤️ אוהד קי ❤️