“jeanny, quit livin' on dreams,
jeanny, life is not what it seems.
you're lost in the night, don't wanna struggle and fight,
there's someone, who needs you, babe.”jeanny, falco.
×
Felix heyecanlıydı.
Bugün Changbin’in doğum günüydü ve sahiden içinin kıpır kıpır olması boşa değildi.
Changbin pek doğum gününü umursayan bir tip değildi, ona göre yılın başlangıcında yeni yaşına girerdin ve bir tık daha yaşlanırdın. Bir anlamı sahiden yoktu onun için.
Felix için ise durum tam tersiydi. Sevdikleri insanlarla ilgili özel günleri kutlamaya bayılırdı, hediyeler almaya da. Changbin’e verdiği en güzel doğum günü hediyesi ona verdiği ilk öpücüğüydü, bunu o da biliyordu.
Üstündeki tişörtü silkelerken Jisung gülerek Felix’in yanına yaklaştı, dürüst olması gerekirse sahiden sinsi planları vardı her doğum gününde olduğu gibi. Evet, Jisung her zaman sinir bozucu bir sürpriz planı bulurdu.
Sevgilisi Seungmin de dahil olurdu tabii.
Evet, sevgilisiydi sonunda. Felix oturup ikisi ile teker teker konuşup içlerine kurt düşürdükten sonra adam akıllı konuşmuşlar ve birbirlerine olan sevgilerine güvenip bir ilişki içine girmişlerdi. Hâlâ aynılardı, normalde de birbirlerine arkadaş gözüyle bakmadıkları içindi bu da.
“Bence Changbin’i arayıp ağla, çok korksun.” Felix gözlerini şaşkınlıkla açıp Jisung’a baktı. “Şaka mı yapıyorsun ya, manyak.”
“Çok iyi fikir bence.” Seungmin gülerek onlara yaklaşırken Felix gözlerini devirdi. Bu fikre azıcık bile sıcak bakmıyordu.
“Abartmayın. İlla öyle çok istiyorsanız morali bozukmuş gibi yapar.” Chan’ın sesini duyunca ‘Sen de mi?’ bakışını attı Felix. Cidden odanın içinde şu fikre karşı çıkan tek bir kişi bile yoktu, şaka gibi.
“Olmaz, endişelenir.”
“Amaç da şaşırtmak zaten!” dedi Seungmin ve Jisung inatlaşarak. Chan da gülerek başını salladı ve “Bir şey olmaz.” dedi. Felix iç çekerek “Çok fenasınız.” dedi.
“İlk defa bir doğum gününe heyecanlandım şuan.” dedi Jisung da ellerini çırparak. Seungmin de kollarını birbirine bağlamış “Benimkilere heyecanlanmıyordun yani?” diyerek tavrını ortaya koymuştu. “Öyle şey mi olur aşkım benim!” demiş Jisung da Seungmin’in saçlarını karıştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
colorful street(s)
Fanfictionchanglix, tamamlandı. senin renkli sokaklarından da geçemez olmuşum, gerçi onların da bir renkleri yok artık.