"nothing's gonna hurt you baby,
nothing's gonna take you from my side."nothing's gonna hurt you baby,
cigarettes after sex.tw: yetişkin içerik.
×
Sinirli, üzgün ve kırgın.
Changbin bunların hepsini hissediyordu Felix'e bunu yapan kişiye.
Biliyordu kapının ardında beklerken sevgilisini ağlatan şeyin bunlar olduğunu, bazen çaresiz de hissediyordu insan. Yine de sarıp sarmalamaktan hiç çekinmeyecekti, gözlerinden öpmekten de.
Kapının açılmasını beklerken gözleri kapıdaki güvenliklere kaydı, onları bile birazcık para ile ayartmak hiç uzun sürmemişti. Bunlar hakkında konuşmamaların sebebi bile paraydı. Kalplerini köreltecek birazcık para.
Derin bir nefes alıp onlara bakmaya devam ederken kapının açılma sesini duymuştu. Bakışlarını farkeden Felix de "Changbin." demişti çatallaşmış bir ses tonuyla.
Changbin'in anında bakışları yumuşayıp ona dönmüştü. Felix bir çift kızarık gözle ona bakmaya devam ediyordu, üstünde sahiden de spor yaptığını belli eden siyah bir tişört, beyaz da bir eşofman vardı.
"İçeri gelsene, hadi." dedi Felix çekingen bir şekilde. Garip hissediyordu ama bir o kadar da rahat. Changbin içeri girer girmez ellerini boynuna sarıp sarılmak istiyordu, sımsıkı.
Changbin gülümseyip içeri girdi. Felix de kapıyı kapattıktan hemen sonra ellerini Changbin'in boynuna sardı, istediğini yapmıştı.
Changbin de tek elini Felix'in beline sarmışken diğer elini Felix'in siyah uzun saçlarına attı. Felix ağlamamak için burnunu çekerken Changbin "Buradayım." diye mırıldandı. Bu sefer sahiden buradaydı, Felix hissediyordu. Parmak uçlarına kadar kollarının arasında olduğu adamı hissedebiliyordu.
Başını boynundan çektikten sonra gözlerini kırpıştırarak Changbin'e baktı Felix, Changbin de gözlerini hiç ayırmadan Felix'in gözlerinin içine bakıyordu.
Sadece bununla yetinebileceklerini biliyorlardı. Çünkü olay da buydu ya, en azı ile bile yetinebilmek.
"Gel, oturalım hadi. Yorulursun ayakta böyle." Changbin Felix'in belini okşarken söylemişti bunu. Felix başını salladı ama buradayken asla yorulmazdı, bu kolların arasında yorulması çok komik kalırdı ona göre.
Kollarının arasından çekilse de elini tuttu Changbin'in, bu temasları özlemişti ve en çok ihtiyacı olduğu yerde şans ayağına düşmüş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
colorful street(s)
Fanfictionchanglix, tamamlandı. senin renkli sokaklarından da geçemez olmuşum, gerçi onların da bir renkleri yok artık.