Készülődés

7 0 0
                                    


                                                                                   James


Ez a nap volt az utolsó nap a nyári szünetből. Mármint az igazi utolsó nap, hisz holnap szombat és készülnöm kell a sulikezdés előtti bálra. Nem mintha odáig lennék érte, de William nagyon eszi a fejemet, hogy elmenjek én és Eric. Ó igaz is. Még be sem mutatkoztam. James David Anderson vagyok és mi hárman vagyunk az Anderson fivérek.

-Na hogy haladsz a bemutatkozásoddal? - kérdi a legjobb barátom Gerald húga Alexandra kiváncsiskodóan.

-Elég jól haladtam, amíg bele nem szóltál - válaszoltam neki pimaszul mosolyogva.

-Jesszusom! Te még mindig nagyon idegesítő vagy! -mondta, aztán gúnyosan felnézett és kiment a szobából.

Ezen a hétvégén nálunk alszanak és innen fogunk menni a bálba. Mivel engem nagyon szeretnek a tanárok így én kezdem a bemutatkozást. Hm inkább nem ragozom túl. Nem görcsölök rá. Elég ha magamat adom. Amint leraktam a tollat és a papírt az asztalra, a fivérem Eric hozta is a ruhát, amit fel kell vennem.

-Tessék itt a göncöd. - nyújtja felém.

-Ugye nem hiszed, hogy felveszem ezt?-kérdem tőle meglepetten.

-Miért mi a baj vele?

-Az, hogy ez nem az enyém hanem Gerald-é. - mondom neki, közben fogom a fejem.

-A tiédet leöntötte William borral és nem biztos, hogy kijön belőle.

-Majd én megoldom. - mondtam sóhajtva.

Lementem a lépcsőn és egyenes a fürdőbe mentem, ahol William várt és szorgalmasan tisztogatja a kosztümöt. Mivel az ajtó nyitva volt így láttam.

-Hahó öcskös! - emelt hangon megszólítom.

-Igeeen?! - mondja ijedten.

-Kijött belőle a folt? - kérdem viccesen és egyben mogorván nézve.

-Öhm ki...Igen. Vagyis alig látszik. - mondja halkan.

-Figyelj öcsém. Mivel jó testvéred vagyok így neked adom ezt a kosztümöt és veszek magamnak másikat. - mondom neki, mert már nem bírtam nézni, hogy mennyire ideges ez miatt.

-Köszi James, akkor megyek és fel is próbálom. - mondja mosolyogva és felment a szobájába. Williammel egymagasak vagyunk és nagyjából minden ruha, ami nekem nem tetszik és neki igen, azt odaadom. Ez egy újabb mániája lehet, hogy elhiteti velem a borfoltos ruhákat, közben csak azért csinálja, hogy adjam neki. De hát ez van. Szeretem az öcsémet. Ezután kimentem a garázsba a konyhán keresztül és a sok kocsi között megpillantottam a kicsikémet. Végig is húztam a kezem a motorháztetőn, aztán felnyitottam a gombos garázsajtót, megfordítottam a kulcsot és elindultam nézni egy hozzám illő kosztümöt a holnapi bálra.


                                                                                    Natalie


A nyár utolsó napján, a nővéremmel Amy-vel lassacskán elkezdtünk készülni. Tudniillik ma az iskolában lesz bál.

-Amy! - kiabáltam nővéremnek, aki épp a sminkjét csinálta. - Tudnál segíteni melyik ruhát vegyen fel, mert nem tudok választani a két szín között - mutattam Amy-nek a két ruhát. Egy gyönyörű szép vörös pánt nélküli hátul kivágott estélyit, és és egy kék egy oldalt pántos csipkés estélyit.

-Szerintem - kezdett bele a tanácsadáshoz a nővérem - derékig érő szőke hajadhoz a vörös illik - fejezte be végül.

- Biztos? Nem túl kihívó szín a vörös? - feszengtem egy kicsit a ruha miatt, de igazából nekem is ez tetszett.

-Figyelj Nat, most most nem számít hogy ez egy kihívó ruha vagy sem neked ez áll legjobban szerintem - kezdett bele a prédikációban - ez a bál arra van, hogy megismerkedj az iskolában az osztálytársaiddal akár a felsőbb évesekkel. Én is így ismertem meg őket, igaz most ez egy álarcosbál lesz, így elengedettebben tudunk beszélgetni az emberekkel. - fejezte be.

-Köszönöm - mondtam a nővéremnek és átöleltem. Igaz majdnem felborultunk, de a jó egyensúlyérzékének hála nem. Lassan mindketten elkészültünk és már csak a cipőinket kellett fel venni, amin kicsit összevesztünk, mert ugyanolyan piros ruhában mentünk, csak neki pántos volt és nem volt hátul kivágva, de a cipőnk különböző volt. Az egyik csillogott a másik pedig fekete átmenetet.

-Szerintem jobban áll nekem fekete átmenetet, mint a csillogós - adtam meg a hangot mire a nővérem felnézett rám.

-Szerintem neked inkább a csillagos lenne jó, mivel az nagyon is hasonlít a ruhára - érvelt ugyanúgy a nővérem mint én. - Ajj! Na jól van most az egyszer engedek neked mivel neked ez az első bálod.

Lassacskán ki indultunk az udvarra, ahol Amy-nek az egyik osztálytársa várt minket.

- Szia Angelina. - köszöntem neki majd beszálltam kocsijába Amy-vel együtt.

- Nagyon csinosak vagytok - mondta Angie és lassacskán elindultunk az iskola irányába.

-Te mondod Ang? Szerintem Anderson-ék le se fogják rólad venni a szemüket, főleg Eric. - itt kacsintott egyet a nővérem és Angie meg elpirult.

-Kik azok az Anderson-ék - érdeklődtem.

- 11-esek lesznek idén, de jól teszed, ha messzire el kerülöd őket. - mondta Amy.

-Rendben. - nevettem.

Lassacskán be értünk az iskolába ahol minden gyönyörűen az iskola színeiben volt díszítve. Piros, arany, és ezüst színekben. 

Szerelmünk kezdeteTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon