Tánc a parkolóban

7 0 0
                                    


James szemszöge:

A második poharamat töltöm ki és még fordulok. Amint megfordultam láttam, hogy William beszélget egy lánnyal. Eléggé elmosolyodtam és ez fel is tűnt a lánynak és furán nézett rám. Biztos elkönyvelte, hogy alkesz vagyok, aki már a bál elején berúg.

-És még én mondtam Williem nek, hogy ne járassa le magát. - fogom a fejem és iszom tovább a megérdemelt bourbont, amit kitöltöttem. Támadt is egy ötletem. Lehúztam az egészet. És amint elindultam volna a DJ pulthoz Amy ott állt mögöttem.
-Öhm.. Szia Amy. Mi újság? Hogy vagy? - mondtam neki vicces és pimasz arckifejezéssel.

-Láttam, hogy a hugomat bámulod. Ne tedd, mert nem állok jót magamért. - mondja szúrós tekintettel.

-Hát őt már az öcsikém bámulja, Wi-lli-am. - mondtam neki lazán, hogy azt higgye becsiptem és megszabaduljak tőle.

-Na jó én iszok egyet! - amint ki mondta ki is vette a poharat a kezemből és töltött bele bourbont.

-Na ezt az egy dolgot szerettem benned. Aki szereti a bourbont az rossz ember nem lehet. - mondtam neki és ahogy elindultam a Dj pulthoz, úgy a derekán végig is simult a kezem.
Bementem a tömegbe. Remélem nem látják, hogy egy kicsit ittas vagyok. Gondolkodtam magamban. Amint odaértem a pulthoz megszólítottam.

-Halihóó. - mondtam neki, de nem hallotta meg, bizonyára a füles miatt. Levettem róla.

-Mit akarsz ember?! - rám néz idegesen, én meg csak rá mosolygok pökhendin. -Ó szia James..Mit szeretnél?

-Rakd be a 63-as zenét a listáról. - onnan tudom, hogy azt a zenét rakja be, mivel én írtam ki neki az összes zenéjét.

-Na de miért, megint egy lány miatt? - kérdezte kíváncsiskodóan.

-Áh nem. Most az öcsém miatt. - mondom neki sóhajtva. - De ne mondj nevet, hogy kinek szól, hanem csak rakd be.

-Rendben akkor berakom a Within Temptation - All I Need-t.

Mosolyogva megveregettem a vállát és lementem a pulthoz töltöttem magamnak egy bourbont és amint várom a fejleményeket, addig olvasgatom a bemutatkozást, amit ma este kell hogy felolvassak.

Natalie szemszöge:

Miután egy jót táncoltam William-al, megkerestem a nővéremet.
-Szia tudnánk beszélni? kérdeztem tőle.

-Szia. Valami baj van? - kérdezte ijedten.

-Nem, dehogy csak kicsit furán érzem magam.

-Csak nem a táncpartnered miatt? - kérdezte kíváncsian.

-Mi? Te honnan.. - kérdeztem, de belevágott a szavamba.

-Láttam az előbb ahogy táncoltatok. - vigyorodott el.

-Ja… - pirultam el picit - Hát igen aranyos meg kedves, kicsit fura.

-Azért, mert Anderson. Ők mind furák.

-És vörösek, ha fel kell kérni egy lányt táncolni. - nevettem el magam.

-Hát igen. Na de lassacskán figyeljünk, mert nálunk hagyomány, hogy a 11.-esek be mutatkoznak mivel…. - itt befejezte.

-Mi mivel?? - kérdeztem vidáman nővérem.

-Shh csak figyelj mert kezdődik. - nem szólaltunk meg hanem csak figyeltük a színpadot, ahova fellépett Messer igazgató asszony.

James szemszöge:

-Sziasztok. Én vagyok Messer igazgatónő. Üdvözlök minden jelenlévő diákot és remélem az új diákok  jól  be tudnak majd illeszkedni. Ezt az iskola és a 11.-esek is elősegítik. Viszont, mint minden évben a 11.-esek bemutatkoznak pár mondatban. Ugyanis minden 9.-es fog kapni egy 11.-est maga mellé, hogy megszokja az iskolát és akár szerezzenek egy, vagy több barátot, de hogy ki kit kap azt csak holnap tudjátok meg. Hisz ez egy álarcosbál. - mondja mosolyogva - Köszönöm a figyelmet. Most következzen az első régi motoros 11.-es. - felsétálok a színpadra és átveszem Messer igazgatónőtől a mikrofont.

Szerelmünk kezdeteTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon