វគ្គ៥:

133 31 0
                                    


       «អ៊ំ? អ៊ំអាចប្រាប់ខ្ញុំបានទេ  ហេតុអ្វីអ្នកប្រុសតូចស្អប់មនុស្សបែបនេះ!?»
      ខ្ញុំបង្ហើបសំណួរសួរទៅអ៊ំខ្មោច  ខណ:ដែលគាត់កំពុងតែបិទរបួសដោយមុតនឹងអំបែងកែវរបស់ខ្ញុំ។
គាត់គ្រាន់តែញញឹមស្ងួត   ហើយដកដង្ហើមធំ...  ខ្ញុំទើបតែចាប់អារម្មណ៍ពីទឹកមុខរបស់គាត់នៅពេលនេះ  គាត់ហាក់ដូចជាកំពុងតែព្យាយាមលាក់បាំងរឿងអ្វីម្យ៉ាង...  គាត់ដូចជាមិនរីករាយចេញពីចិត្តសោះនៅពេលនេះ។
     «អ៊ំមិនប្រាប់ក៏បាន  តែខ្ញុំខ្លាចថាអ្នកប្រុសតូចនឹងនៅតែចង់... »
     «អ្នកប្រុសហ៊ុនកុំបារម្ភអី! អ្នកប្រុសតូចនឹងមិនមកធ្វើបាបអ្នកប្រុសម្តងទៀតទេ»   
      គាត់និយាយកាត់ខ្ញុំ  ប៉ុន្តែទឹកមុខគាត់ពេលនេះ ខ្ញុំយល់ថាជាការអង្វរកច្រើនជាង....  គាត់ស្រាប់តែប្រែទៅជារលីងរលោងមួយរំពេច... ខ្ញុំរន្ធត់ចិត្តហួសស្មានកាលបើសុខៗគាត់ស្ទុះមកក្រសោបខ្លួនខ្ញុំទៅក្នុងរង្វង់ដៃរបស់គាត់....   ខ្ញុំគាំងទ្រឹង!! ភ្នែកខ្ញុំបើកក្រឡោត....  ខ្លួនគាត់ត្រជាក់ល្អូកដូចជាទឹកកក...  ខ្មោច.... ខ្មោចអាចឱបមនុស្សបានឬ?.....
        ខ្ញុំកាន់តែទទួលបានអារម្មណ៍ថា ហេងហាងថាមិនត្រូវ....  ឈាម.... ខ្ញុំឃើញឈាមតក់មកលើដៃខ្ញុំ...   អ៊ំខ្មោចកំពុងយំ  ទឹកភ្នែករបស់គាត់គឺជាឈាម...  គាត់យំរឿងអ្វីទៅ?  ខ្ញុំឃើញគាត់កំសត់បែបនេះ  ក៏បានត្រឹមតែឡឹងឡង់មិនយល់ ។

       «អ្នកប្រុសហ៊ុន... ហ៉ឺ! ហ៉ឺ!  អ្នកប្រុសហ៊ុនមិនស្អប់ខ្ពើមអ្នកប្រុសតូចទេមែនទេ?»

      « ..... » ខ្ញុំឆ្លើយមិនចេញសោះចំពោះសំណួរមួយនេះ    គេតាមសម្លាប់ខ្ញុំដល់ថ្នាក់នេះ ឲ្យខ្ញុំចូលចិត្តគេបានយ៉ាងម៉េចទៅ!!??

      «អ៊ំ.... អ៊ំជិតដល់ពេលត្រូវទៅហើយ ហ៉ឺ!! ហ៉ឺ! តើអ្នកប្រុសអាចជួយអ៊ំរឿងមួយបានទេ! »   គាត់និយាយមកខ្ញ់ដោយសម្លេងស្អកស្អាក....   ខ្ញុំជ្រួញចិញ្ជើមឆ្ងល់!
     «អត់ទេអ៊ំ!! អ៊ំកុំនិយាយបែបនេះអី   អ៊ំចង់ទៅណា!?»  ខ្ញុំភ័យណាស់  ភ័យមែនទែន! ខ្ញុំខ្លាចអត់ពីអ៊ំទៅ តើបានអ្នកណានៅចាំការពារខ្ញុំទៀត...   

      «អ៊ំអស់កម្មហើយ  អ៊ំគ្មានជាប់ជំពាក់នឹងអ្វីទៀតទេ...  តែអ៊ំនៅតែបារម្ភអ្នកប្រុសតូច! គេនៅក្មេងនៅឡើយ  គេមានគុំនំច្រើណាស់ជាមួយមនុស្ស... អ៊ំចង់ឲ្យអ្នកប្រុសជួយមើលថែគេជំនួសអ៊ំផងបានទេ?»

。:゚ផ្ទះគេ゚:。Where stories live. Discover now