5

22 7 11
                                    


doğadaki hakimiyeti kazanana dek, ölü
ruhların bir gün önceki hayatını
yaşayacaksın milena.
sana tavsiyem, uzak dur büyülü
rüzgarımdan. büyüsüne kapılırsan eğer, her
şey için çok geç olur.

Aklımda dönüp duran rüzgarın sesi yüzünden paranoyaklaşmaya başlamıştım. Belki de olanların hepsi rüyaydı diyerekten uyumaya yeltenmiştim. gördüğüm kabuslar, beni gerçeğe itmişti. Rüyamda ateşte yanan, hortumda kaybolan,suda boğulan ve acımasız toprakta can veren insanları görmüştüm. Sanırım sonunda hem Ruhen hem bedenen çökmüş durumdaydım.

Ayağa kalkıp kötü kabuslarımın üzerine, buz gibi suyu içmek için mutfağa doğru ilerledim. Fakat kalkmaz olaydım ki zihnimi tırmalayan ses tekrar bedenime ilişti. Bu sesin benimle Ne sorunu vardı? Elimdeki bardak aniden yere düşmüştü. Zihnimdeki ses beni çıldırtmaya devam ederken kapının aniden açıldığını duydum. Rüzgar koşarak yanıma geliyordu.

- Milena sakın gözlerini kapatma!

Ağzımı açmaya yeltenmiştim ki konuşamadığımı fark ettim ağzımdan tek bir harf bile çıkmıyordu.

- Bana bak! Burada kalmaya çalış. Şu anda başka bir Bedene yönlendiriliyorsun. Buna engel olmam lazım Aklımda Başka bir fikir var. O yüzden burada kal, kapatma gözlerini.

Ben zihnimle hararetli bir kargaşa içindeyken, zihnime yenik düşmeyip gözlerimi kapatmıyordum. Aradan 10 saniye geçmesine rağmen bu bana bir ömür boyu gibi gelmişti. Ama sonunda O Ses vücudumu terk etmişti.

- t-tamam iyiyim

-benimle geliyorsun.

-ne oldu da kararın değişti? süslü cümleler kullanarak çekip gidiyordun en sonunda! Şimdi seninle gelmemi mi bekliyorsun!

- o anlık sinirle söyledim gerçekt-

-gelmiyorum seninle hiçbir yere! şimdi evimden usulca çekip gidebilirsin!

Gözlerime bakıp sinirle kapıyı çarparak evden gitti. Sinirle söylenilen sözler aslında zihnimizin derinlerinde bir köşede bekleyen cümlelerdir. Önemli olan o cümleleri gün yüzüne çıkarmak! Ortaokulda yaşadığım olaylar yüzünden artık insanlığın felsefesini çözmüştüm. Kendimi boşuna üzmeme gerek yoktu!

Bedenim öyle yorulmuştu ki artık Adım atacak takatim yoktu. Koltuğa ilerleyip cenin pozisyonu alarak derin bir uyku çekmek istiyordum...

Ellerimde bitki olduğunu düşündüğüm bir kasa duruyordu yürüyordum fakat bitkileri nereye götürdüğümü bilmiyordum ilerledim ve ilerledim... Ayın parlayan yüzünü gördüğümde işte o zaman dışarı çıktığımı anlamıştım. İşlek bir sokaktı burası ışıklarla süslenmiş binalar ve karmaşık konuşma sesleri... sağıma soluma bakmadan karşıya geçiyordum. Yavaş adımlarla ve kendimden emin bir şekilde... o sırada üstüme doğru gelen arabayı fark ettim. O an reflekslerim yok olmuşcasına hiçbir şey yapamıyordum yürümekten başka... Yürüdüm ve yürüdüm sonunu biliyordum araba çarpacak ve masum bedenimle can verecektim. Zihnimdeki telaş bedenime yansımıyordu. Bu yüzden içim içimi yiyordu. Zaman yavaşlamış gibi üstüme doğru gelen arabayı bekliyordum. Belime dolanan eller gözlerimi kapatmama sebep olmuştu işte o an bir şeylerin ters gittiğini anlamıştım uçuyor gibiydim. Lanet olasıca mide bulantısı ve baş dönmesi düşüncelerime engel oluyordu. Tüm bu mide bulantısı vücudumu terk ettiğinde, gözlerimi açmıştım. Bir apartmanın en üst katındaydık etrafta korkuluk yoktu. Karşımda daha önce yüzünü hiç görmediğim bir adam bana telaşlı ifadelerle bakıyordu.

-kimsin sen!

Evet artık tüm duygu,düşünce,jest ve mimiklerim tekrar kullanılır hale gelmişti. Gözlerimi sonuna kadar açmış, karşımdaki adama bakıyordum. Adam bana doğru yaklaşıyordu.

-yaklaşma! Sana, kimsin dedim!

- b- ben Rüzgar!

- Hayır hayır sen Rüzgar olsaydın Rüzgar ile aynı görünümde olurdun aptal!

Rüyada olduğumu bildiğim için, bazı şeyleri düşünmeyi bırakıp, yere çöktüm. Bir an önce rüyamdan uyanmayı istiyordum. Gözlerimi kapattım ve her şeyin bitmesi için beklemeye koyuldum. Adam ise benim gibi yan tarafıma çöktü.

- rüyada olmadığını biliyor muydun?

Dakikalardır baktığı duvardan gözlerini çekip gözlerime baktı. Kollarını uzatıp kolumu çimdiklemişti kaşlarımı çatıp ona bir şey demeye yeltenmiştim ki bir şey fark ettim. Çimdiklediği kolum bıraktığı etkiyi hissetmişti. Bu da demek oluyor ki ben rüyada değildim!

-Nasıl yani ?!







Ruhların Kararı- BercesteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin