"Nasıl yani?"
- Buna inandıysan eğer, diğer cümlelerime de inanmak zorundasın. Şu an Rüyada değilsin farklı bir bedendesin ve ben seni ölmekten kurtardım. Rüyada gibisin farkındayım, Sen ve ben farklı bedendeyiz. Milena, artık Sen normal bir insan değilsin. Eğer o an Araba kazasında ölseydin bir gücün olacaktı Fakat bu güç tüm dengeni kaybetmene sebep olacaktı. Sana şu an tüm bunları açıklamak istiyorum. Çünkü artık belirsizlikten sıkıldın biliyorum.
-Anlat, dinliyorum
- çoğu insanda bu özellik doğuştan gelir. fakat belli bir süreye kadar. Bu özelliğe sahip olduğunu anlayamazsın. Sana bahsettiğim özellik dönüşüm süresince, ölmüş insanların ölmeden bir gün önce yaşadıklarını yaşayacak olman.
-N-ne Ben şimdi bir ölünün bedeninde miyimm?
-Evet. dönüşüme geçtiğinde artık normal hayatta insan olarak bir bağın kalmaz. Seni ilk gördüğümde dönüşüm sürecinde olmanı öğrenmem uzun sürmedi. Çünkü Sinirlendiğimde çıkan fırtınayı hissetmiştin, bu yüzünden Belli oluyordu bu dönüşümün sebebi.
- o gün senden tırsmıştım doğrusu.
-son adımın da, bir element sahibi olacak olman. elementten farklı özellikleri olan canlılar da var. ben gibi. Bunun olası durumu %5. Hava bir element değil, Fakat ben havayı yönetebiliyorum yani rüzgar'ı. Senin hangi elemente sahip olduğunu ya da hangi güce sahip olduğunu öğrenmemizi zaman belirleyecek. %5'lik kısıma sen de dahil olabilirsin Bunu bilemeyiz...
-Ne yani süper kahramanlar gerçekten var mı?
Güldüm. Gerçekten şu Duyduklarım gerçekse, filmlere, kitaplara inanmam gerekirdi. Çünkü bunlar, yalnızca filmlerde ve kitaplarda olabilirdi.
- anlattıklarım gerçek Milena. Uyandığında evde olacaksın fakat tekrar farklı bir bedene yönlendirileceksin. Şu an bir dönüşüm süresindesin ölülerin bir gün önceki yaşamı yani. Bunu atlatman için girdiğin her bir Bedende ölmeden kurtulmak zorundasın.
- o an reflekslerim kayboluyor bunu yapabilmem imkansız!
- zihnini yönlendirebilirsin. Zihnini harekete geçirdiğin zaman, vücudunda kullanılır hale gelecek. Girdiğin her Bir bedende kurtulman zorlaşacak Fakat bu kısa sürecek. Çünkü dayanamayacağın bir ölüm olacak.
-Ne yani Gerçekten ölecek miyim?
- öleceksin. fakat yaşadığın hayattan ayrılmayacaksın sadece güçlerin değişecek ve artık bir ölümsüz olacaksın. orada Can verdiğin zaman, bir elementin sahibi olacaksın. Tüm süreç bu işte buraya gelerek doğanın dengesini bozmuş olabilirim, ama hepsi senin iyiliğin için. Benden nefret etmezsin umarım.
- doğanın dengesini bozarsan ne olur?
- Şimdilik bu kadar prenses artık Uyanma vakti.
Hafif tebessümüyle ellerini çırptı ve bir anda kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhların Kararı- Berceste
Mystery / Thriller"doğadaki hakimiyeti kazanana dek, ölü ruhların bir gün önceki hayatını yaşayacaksın milena. sana tavsiyem, uzak dur büyülü rüzgarımdan. büyüsüne kapılırsan eğer, her şey için çok geç olur."