3

40 11 7
                                    

Rüzgarla annem vesilesiyle tanışmamın üstünden 3 gün geçmişti. İşten çıkmanın rahatsızlığıyla evde oturmuş dizi izliyordum. Yediğim yağlı yiyeceklerin, haddi hesabı yoktu. Kalkıp su içmeye yeltenmiştim ki, zihnimi tırmalayan seslerle birlikte yere düştüm.Beynimdeki karıncalanma hissi beni bulunduğum ortamdan soyutluyordu.

Belki de ölüyordum. Sonumun böyle olacağını aklımın ucundan hiç geçirmemiştim, genç yaşta üstelik depresyondayken öleceğimi hiç düşünmemiştim. Artık dayanamadığım bu sese zihnimi kapatarak karşılık verdim...

Ateş akel'in ağzından ~~~~~~~

Milena en son beni aradığında sesinin endişeli olduğu çok belliydi. Çalışmalarım çok yoğundu yazılımı kurtarmanın peşindeydim dolayısıyla bu üç gündür milenayla konuşamamıştım yanına gidip ufak çaplı bir süpriz yapmak istiyordum. Ne de olsa morali bozuktu işten çıktığı için. Her ne kadar çıkmaması için yalvarsam da sonunda yine inatçılığını ortaya koymuştu.

Evinin önüne gelip kapısını çaldım, açan olmayınca gözlerim balkonuna sabitlendi. Şanslıydım ki balkonunun kapısı açıktı. Evin arkasındaki merdiveni alıp balkona yasladım ve kolayca çıkmaya başladım. Evin içine girmiştim odasında değildi ben de aşağıya inip mutfağa bakacaktım mutfağa girince gördüklerim Kanımı dondurmuştu. Milena bayılmıştı! 112'i arayıp nabzını kontrol ettim.. Umarım hayattasındır milena... 

Milena Gruber'in ağzından~~~~~~

Baygınlığım sadece bir dakika sürmüştü. Zihnimi tırmalayan sesin yerini kuşların sesleri almıştı. Ayağa kalktım, su içmek için. Fakat bir gariplik vardı. Ben az önce bulunduğum pozisyonda hala yerde yatıyordum. Ayakta olmama rağmen sanki bir ikizim varmışçasına yerde yatan baygın bedenime bakıyordum bir terslik vardı. Yaşadığım şeyin şokunu atlatmam için bir sandalyeye oturdum. Yerde yatan cansız bedeni izledim bir süre, solgundu yüzü. Neler oluyor? Yukarıdan adım sesleri duyunca gözlerimi merdivene çevirdim. Gelen ateşti.

-Ateş ne olduğuna sende anlam verebiliyor musun!?

Ateş beni duymuyor gibi yerde yatan bedenime telaşla yaklaştı. 112 çağrı merkezini arayıp nabızımı kontrol etti Ben olanları gerçekten anlayamıyordum. asıl önemli soru Ben yaşıyor muydum? Yerde yatan beden kime aitti?!

Ruhların Kararı- BercesteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin