Moramo dobiti Rat

66 3 0
                                    

Mari, moraš doći vidjeti ovo, zove me Tara moja drugarica ovdecu Akademiji.Naučili smo Adam i ja da ne smijemo imati puno prijatelja.Jer kao dvoje moćnih u Akademiji koji su od početka bili najbolji u svojoj klasi i koji su ujedno i par.Mi izazivamo strah.A tek kad bi se saznalo da sam Crvena.

Tara, hej zvala si me...Znam da ćeš se začuditi Mari odtkud ovo znam, ali započeli su masovna testiranja u lovu na Crvene.Moraš bježati i ti i Adam.Ne ne mogu otići i ostavitu nećaka dok usporedo pričam sa njom na kameri vidim u sali za obuku da će upravo izvršiti test na Alekseju.Zagrlim je i kažem hvala Tara.Dok silazim niz stepenice..

Prilazi mi Erik i počinje me smarati i pametovati dok se trudim da izgledam nonšalntno da niko ne primjeti da sam nervozna iako pokušavam zadržati kameni izraz lica.Erik se sprda kako ću uskoro bježati put pod noge kao da nešto zna.Reko slušaj Eriče nije mi do zajebancije i nemoj više da mi se obraćaš.Gurnem ga i prođem nemam vremena za gubljenje.Srećem na dnu Adama i znam da razmišlja isto kao i ja da je spreman na borbu šta god da se desi.Hej, znaš da nismo mogli dovijeka skrivati se i bježati naravno da znam kažem pognute glave.Dok utrčavam u salu za vježbu i obuku čujem rezultate testova Crveni- Crni- Crveni- Crni..

Kad je test uperen iznad mog nećaka iskočim ispred jer znam da nije bilo druge opcije.Jer više nema vremena za gubljenje.Dok Biro za Centralnu inteliginciju Odabranih obrađuje i prikuplja testove rezultat je Crvena sto posto.Specifikacija duše Čista.I sad znam da rat počinje.Dok se privikavam na težinu situacije vidim Crne Jahače sa strelama uperenim ka meni.Znam gotova sam.Vidim Taru ispred sebe, ali strijela me pogađa u rame.Padam na tlo skoro pa mrtva.Šta si ti Tara?Znan samo dok mi ponestaju iz vidnog polja da nas je dematrijalozovala i dovela u kafe Rene.Adame , Alekseje dođite moram joj izvući strelu otrov se brzo širi.Zacijelia si me kako Tara .Da, Mari oprosti mi morala sam to kriti ja sam Bijeli Jahač.Kao Bijeli anđeo misliš.Da da.Mislila sam da je to samo mit.

Kakav je to otrov Sergej upita.

Otrov koji upija Crveno Čiste gene tj.nas koji smo takvi.Oprosti Mari što ti nisam vjerovao.Oprosti mi.U redu je Sergeje porodica je najbitnija zagrlim ga čvrsto i kažem moramo dobiti Rat.

Crveno Crna ListaWhere stories live. Discover now