Kako je svijet nekad izgledao u mom sjećanju kroz moj dnevnik.
Dok sjedim zajedno sa majkom i baba Olgom u kafiću na terasi i pijem latte machiatto misli mi odlutaju.Zašto sam takve sreće da do sad nisam upoznala muškarca svojih snova i želja.Nekoga koga zaista želim.Nekoga ko bi me volio i cijenio takvu kakva jesam.Ja Bella žena od tridesetak godina nisam nikad imala dečka jer jednostavno nije bio niko na putu mom.Nije bilo suđeno jednostavno.Niko se nije pojavljivao ko bi meni odgovarao jer ja sam djevojka za ljubav za cijeli život.Jedna jedina prava ljubav.Ne volim šalabajzere.I tako dok me u stvarnost vraćaju njihovi glasovi, sva tužna odlučim otići do toaleta.Malo da pustim koju suzu da mi bude lakše.
Dok tugujem sama u toaletu čujem da se vrata otvaraju, ali ne obraćam pažnju jer sam u svojim mislima.Ni ne osjetim da mi se neko približio dok me zadah na mojoj ušnoj školjci ne pomiluje i ne osjetim miris muškarca mošus i klinčić moj omiljeni začin.Prepanem se i smrznem u momentu razmišljam da li da vrištim.Ali ovo je renomirani lokal ne bi se usudio ništa napraviti bar se tiho nadam i molim u sebi.Onda čujem glas kojibme miluje kao baršun preko kože i šalje trnce niz moje tijelo.Ko je tvoj jebač dok mu se ruka pomjera ka mojoj desnoj dojci.Šutim ali oči mi se iskolače i ugledam ga u ogledalu.Prelijepo je malo za opis ovog muškarca.Ćutiš jedina, jedinstvena onda ću preformulisati pitanje.Ko te jebe, jer uskoro ću ja biti taj i jedini sad me pogledaj u oči.Do otvaram teške kapke gledam u tamne oči boje opsidijana.Moje ime je Hektor upamti jer ćeš ga uskoro vrištati moja mala napaljenice.Uštinu me za već ispupilu bradavicu i reče Moje više kao režanje dok jako obuhvati moju dojku.Zamagljenih očiju od želje primjetim da je nestao ispario jednostavno.Bože, kako sam se mogla napaliti ovako od riječi i ruku stranca.Pogledam svoje oči pa zamalo da nisam svršila.Dok izlazim oprezno iz toaleta i nadam se da ga neću sresti još uvijek pod utiskom odlučim zaboraviti ovaj incident.Vjerovatno me je pomiješao sa nekim.Ali ono što mi ne da zaboraviti su njegove riječi i dodir kojeg se sjećam noćima dok sama sebe pokušavam bezuspješno zadovoljiti.Njegove oči me proganjaju u snu i Hektor je ime na usnama sa kojim se budim sva znojna sa laganim jecajem na usnama.
CZYTASZ
Crveno Crna Lista
General FictionCover radila BrankaLukic Borba između dobra i zla traje od pamtivijeka i pitanje je da li će dobro nadvladati zlo ili će zlo preživljavati u dušama Crnih koji spremaju Crvene na odstrel.