#2

62 3 0
                                    

Posmatrao sam je tamo dok je sjedila za stolom lica čistog kao anđeo.Nevinašce u crvenoj haljini koja odgovara njenom tamnom tenu.Bila je tužna i zamišljena.Ali ono što mi je oduzimalo dah su njene pune savršeno oblikovane usne namazane crvenim ružom i od pomisli na njih oko mog koplja tamo dole postajao sam izuzetno tvrd.Shvatio sam da je moram imati zauvijek sve u meni je vrištalo Moje i ovakvu posesivnost samo pogledom na ženu nisam nikad osjetio.Moram je imati ubrzo.Dok vrtim film šta se dešavalo u toaletu i njeni mali grleni jecaji koji me šalju samo demona kakav sam u pakao.Bilo je neopisivo bolno mojim preponama.Iskontrolisao sam se da je ne uzmem odmah tamo.Ali polako lovac je strpljiv za svoj plijen.Zadnjih dana samo razmišljam o njoj kita mi je bolna.Dok proučavam papire o njoj što sam tražio da se zbave.Zove se Bella.Divno.Ali privlači mi pažnju njen medicinski karton jer piše da je netaknuta tj.nevina u šta čisto sumnjam.To je sigurno greška.Onakvu boginju neko troši svaku noć od čega mi bijes kulja u venama.

Moj život iskreno dosadan i monoton.Jednostavno život vaspitačice i defektologa nije posebno interesantan posao i kuća.Osim noćnih maštanja o mom Hektoru.Bože zovem ga moj, ali nekako mi je preraslo u naviku ovih dana.Maštanja o njemu po noći me izuteno čini zadovoljnom i ispunjenom tolikonda budem čila cijeli dan i puna energije.Pitam se poželi ga li moja svijest opet vidjeti ili se samo igra sa mnom.Osjetim malu žal i žaoku ljubomore što znam da neko polaže prava na njega i što ga više neću vidjeti makar izdaleka da napasam oči.Danas sam opet obukla onu crvenu haljinu od našeg prvog susreta.Crvenu sa malim sitnim bijelim cvjetićima.Nekako čini da se osjećam posebnom i evocira uspomene.Odem na pauzu malo ubtoalet da smirim svoje misli i popravim šminku.

Crveno Crna ListaWhere stories live. Discover now