#4

22 3 0
                                    

Sjećanja naviru, ali sve mi je u izmaglici.Blijedo i nešto me odvlači od toga da se sjetim, a to je vjerovatno strah.Kad pokušam da se sjetim boli me.Čujem glas i to poznat:" To je od droge za uspavljivanje svako ima uglavnom slične nuspojave kao što je bol u glavi, ali ti si izgleda po mbogočemu specifična Bellice.Ti, otkud ti i kako to da me svuda pratiš?Smijem se po prvi put iskreno u životu Bella, Bella..znaš da to nije pravo pitanje.Pravo pitanje je zašto ti mene pratiš i zašto si iznenada ušla u moj život i odlučila ga okrenuti naopačke.Pravo pitanje koje trebaš pistaviti sebi je šta ti radiš ovde u nepoznatoj sobi sa mnom.Hektorom koji će uskoro polagati prava na tebe, tvojim Hektorom.Aha obrca ti se podiže i vidim taj bljesak u očima.Da upravo znak prepoznavanja.Spoznaje.

Ostaviću te sada da malo razmisliš o trenutnoj situaciji, a kasnije ćemo nastaviti gdje smo stali i sa pitanjima na koja očekujem odgovor.Sad jedi doručak ti je na stoliću pored.

Sledeće jutro dolazi mi sav nabrindan i pita me: " Sad mi reci nisam dzaba donio spisak i olovku ko te je imao sve prije mene?

Razrogačim oči.Molim?Molićeš, ali ne još?

Ko je onaj dečko sa kojim si se poljubila u obraz preksinoć.Ti nisi normalan Hektore.Jesam po kliničkoj dijagnozi psihopata.Sad imena na sunce.Nije bilo nikog.Očekuješ da ti povjerujem?Zašto da ne?Mogu testirati svoju teoriju.

Gadno je kad o nečemu maštate.Ostvari Vam se ali na najgori mogući način.

Možete promijeniti ime i izgled u mašti, ali u stvarnosti ne.Sve što se desi desilo se.

Gledam kišne kapi u jesen na prozoru i depresija me hvata.Svega što se sjećam su njegove riječi: " Slobodna si,puštam te.Ne zaslužuješ čovjeka poput mene"! Iako nisam htjela odbacio me je od sebe i izbacio iz svog života.Samo su me uspavali i probudila sam se u svon stanu slomljenog srca gore nego ikad.Jer ovo je gore od bilo koje traume.Nisam znala šta znači voljeti nekog do sad.Iako je on živ i okej.Znam da iako može imati druge žene misli na mene.Ali sa vremenom će mu postati teže ili lakše.Zato je moj jedini način da ga pronađem smrt.- Nalazim se na litici gdje udaraju jaki talasi mora.Našoj litici gdje smo provodili vrijeme skupa.I dok skidam šeširić moja kosa pada koja više nije duga kao prije,kao što ju je on volio i upletao u pletenice.Isto tako znam da me i prati.Znam da neće dozvoliti da odem u smrt.Ako je ovo jedini način da ga vidim onda ga biram.Makar nakratko.Uzimam veliki uzdah i skočim.Ne razmišljajući, ne osjećajući prepuštam se da me voda povuče.Ne trudim se uopšte plivati.Čekam ga.Čekam svog Umberta ili ako ne želi doći onda nek me more proguta.Jer ovako više ne mogu živjeti.Voda mi ulazi na usta puštam je kao otrov da me guši.Osjećam da obamrlost me obuzima i istovremeno osjećam nečije ruke koje me vuku iz dubine, iz tame i zbilja se nadam i molim da je Umberto.Katarina pobogu čujem njegov glas dok ispljuvavam vodu.Ne vidim još uvijek dobro od vode, ali vidim obrise njegovog lica.Umberta, mog Umberta.Znam da je ovdje zbog mene, samo da bi mi spasao život i ništa više.Sažaljenje je sve što ću možda dobiti.Zapušten je, pustio je bradu i kosa mu je duža nego inače.Kaže mi:"Jesi li ti luda,znaš li koliko je trebalo da skočim sa obale i dođem do tebe."Šta da si se ugušila, šta da ti se nešto desilo.Ne bih to sebi nikad oprostio Babygirl.Dugo me nisi tako nazvao "Babygirl" mislila sam da si zaboravio na to, na mene.Suze mi se kupe u očima.Pobogu ženo spremna si da se ubiješ, a razmišljaš i pričaš o besmislicama.Dođi idemo.Uze me u naručje i nosi.Samo tiho prošapćem, "Kuda idemo?Kući, našoj kući.Ostavićeš me opet.Ne, nikad te više neću ostaviti.Puzaću ako treba pred tobom i do tebe, ali neću zaslužiti tvoj oprost.Bila sam spremna umrijeti da te vidim, da li znaš da te volim mangupe.Ljubavi postoji razlog zašto sam te odgurnuo od sebe iako sam možda pogriješio, ali morao sam jer tvoja glava je ucijenjena.I zašto mi nisi rekla za pretnje smrću koje si dobivala u zadnje vreme na vrata.Dok sam zanijemela, mislim se ko bi to učinio?Ko me želi mrtvu?"Da li je to zato što te volim, što sam sa tobom?"Voliš me tako si rekla?"Zacrvenivši se kažem "Da,volim te Umberto."Hvata me za kosu i ljubi me kao da me nikad u životu nije ljubio.

24 h kasnije:

Oteta sam i to je prvo čega sam svjesna dok se budim.I sve što vidim je sve što znam i to mi govori da ću biti mrtva.Dobar dan Katarina ili Babygirl, Umbertova kurvetino.Približi mi se , a ja ga pljunem u lice iz sve snage, čime zaradim šamar koji mi prokrvari usnu.Znaš ko sam?Pretpostavljam da ti je Umberto spominjao me."Otac nasilnika koji je zavrijedio svoju smrt."Tim riječima zaradim još jedan šamar koji me ovaj put sruši sa stolice."Umberto će me spasiti, znaš li?"Hoće, hoće naravno kad moja armija ljudi završi sa tobom, njegovom kurvom.Bićeš samo ljuštura, olupina koju nikad neće niko oporaviti čije propadanje će Umberto samo gledati ili će ti učiniti uslugu i uspavati te da te se riješi.Hvata me napad panike bojim se da ću se ugušiti, a nisam ih imala odavno.U tome da mislim da umirem čujem hice dok otac moje noćne more vadi nož i stavlja ga na moj grkljan.Ulazi Umberto i vidim mu strah u očima."Došao si znači.Da, ubij je i navući ćeš bijes cijele moje familie na sebe.Ne samo na sebe već na sva tvoja pokolenja.Samo se usudi."Pušta me i čujem kako nož pada na pod."Vodite ga" ljutnja je sve što osjetim u tim riječima.

Dok mi prilazi kao predator i odvezuje me.Uzima moje lice u ruke znaš li da te volim Babygirl i da si samo moja.

Crveno Crna ListaWhere stories live. Discover now