-Eğer sende benim gibi güvensizsen ve ya kolay-kolay güvenemiyorsan bunu okumanı tavsiye ediyorum.-
Yeni okulumda ilk günümdü.Nasıl eski okulumu,orada yaşanan anılarımı unutucağımı düşünmekteydim.Bir yandan da belki burası da benim için iyi bir okul olur diye de düşünmüyor değildim.Kaydım yapıldıktan sonra sınıfımı tanıyıcaktım.Bir yandan şok heyecanlı bir yandan da çok endişelenmiştim çünki ya onlar tarafından dışlanırsam,dalga konusu olursan ne olucaktı peki..
Müdürümüz beni yeni sınıfımla tanıştırdı nihayet,sınıf çok kalabalıktı en arka sırada ben oturucaktım.Ama sınıftaki popüler çocuk(Serkan) sırasından kalkana kadar.O bana kendi yerini vermişti ve benim sırama geçmişti neden böyle bir şey yaptığını anlamış değildim ama çok mutlu olmuştum.
İlk okul günü tam normal geçiyor dicektim ki,o kızı tanıyana kadar.Bahsettiğim kız okul sahibinin kızı Eda'ydı.Bu benim için oldukca normal bir şeydi ama onun için hiçte böyle değildi.İşte Serkan'ın yaptığı şey Eda'yı çok sinirlendirmişti ama nedenini hâlâ anlamış değildim.Dersteyken bile ona sinirli bir şekilde bakıyordu ama ben bunu pekte aldırmıyordum açıkcası.Eve gittiğim gibi olanları aileme anlattım ve onlarda günümün iyi geçmesine mutlu olmuştulqr ve sen mutlu olmayı hakediyorsun demişlerdi.
Bu günün üzerinden bir ay geçmişti ve Serkan bana daha da fazla jestler yapıyordu ve içten-içten hoşlanmaya başlamıştım hatta ama o okuldaki popüler çocuktu bense yeni bir öğrenci daha sınıfıma bile yeni-yeni alışıyordum.Ona karşı olan hisslerimi söylersem bunu müdür bile öğrene bilirdi hayır bunu yapamazdım hisslerimi yansıtamazdım ama olmuyordu gerçekten.Onun ne hissettiğini anlayamıyordum ve bir gün okul kolidorunda dolaşırken yanımdan geçti ve geçerken bana bakıp gülümsemişti sanki aşıkmış gibi.O an ne yaşadığımı ben bile bilemiyordum sanki karnımda kelebekler uçuşuyordu galiba bu aşktı ve ben ilk kez aşık olmuştum.Bu çok iyi bir hissti ama aşk sadece mutlu etmez hem de zarar verirdi bunu neden söylediğimi ise 2.bölüm de çok iyi anlıyıcaksınız..
-Sema💫