Epilogas

913 109 6
                                    

Po keturių mėnesių policijos tyrimas dėl Olivios mirties buvo baigtas.

Jis buvo pripildytas žiauriausių žodžių, įtemptų apklausų duomenų, daugybę ašarų, sielvarto ir apgailestavimo, bet pagaliau buvo baigtas.

Paprastų paauglių savižudžių bylos neužtrunka taip ilgai aiškintis, bet kažkas tokio paprasto , privertė visus smarkiai paplušėti. Galbūt procesą apsunkino jos draugai kurie nepadėjo - jie buvo pasimetę ir pasibaisėję.

"Ji buvo laiminga." sakė jie. "Jai nebuvo priežasties mirti."

Bet Olivia turėjo priežasčių mirčiai. Už didelio kiauto ji buvo sugniuždyta. Ji jau buvo netekusi vilties prieš daugybę mėnesių, bet jos draugai buvo per akli, kad tai matytų.

Jai ne rastas jos mobilusis telefonas po lova, tikriausiai tai dar nebūtų pasibaigę. Jie sakytų, kad jai buvo depresija ar kad ji buvo psichiškai nesveika ir dėl to kaltintų tėvus. Bet vienas žvilgsnis į Olivios interneto istoriją privertė savaime suprasti kas buvo su paaugle.

Maža, plona mergaitė nematė, kokia ji yra maža ir plona, dėl to ji desperatiškai norėjo pakeisti save. Štai kodėl, prieš kelis metus - dieną, kada jos sveikata pablogėjo buvo rasti tik keli žodžiai paieškos istorijoje.


"Kaip tapti plonai"




__

Išversta: 2015 Gegužės 25d.

Pataisyta: 2020 Spalio 03d.

Kaip Tapti PlonaiМесто, где живут истории. Откройте их для себя