• Natalie szemszöge •
Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem rendítettek meg Shawn szavai:
,, Nem hiszek a szerelemben "
Vízhangzott a mondat a fejemben amíg haza nem értem.
Nyilván nem vagyok szerelmes belé hiszen ,alig ismerem. Vagyis csak épp annyira ismerem amennyire engedi ,hogy megismerjem. Kész rejtély számomra és nem tudom kiakarom e magam tenni egy ilyen dolognak.- Nat haho! Figyelsz? - legyezgette előttem a kezét Talia.
- Igen itt vagyok!
- Mi van veled? Napok óta tök fura vagy.
Baszki észre vette.
Mentsd magad amíg lehet!- Igen csak azon gondolkodtam, hogy milyen lesz majd amikor megszületik a kistesóm. - hozok fel egy témát.
- Biztos hogy nagyon jó! Mindig is akartam egy tesót de nem jött össze. Viszont szerencsére ott van Shawn aki szinte a testvérem.
Miért kellett szóba hozni?
Kissé szerencsétlen felállás , hogy Talia lett a legjobb barátnőm akinek nem mondhatom el mi történt köztünk Shawnnal. Egy az , hogy figyelmeztette Shawnt hagyjon engem békén. Másrészt nem tudom mit szólna az egészhez. Azt gondolná én sem vagyok több, mint azok a lányok akiket eddig ágyba vitt. Szerencsére mi eddig nem jutottunk el.
Semmi sem egyszerű ha Shawn Greenről van szó...- Lányok! - kopogott apa az ajtón - Rendeljek valamit? Pizzát? Vagy bármit?
- Köszi apa , a pizza jó lesz - válaszoltam.
- Máris intézkedem!
- Nat! Apukád elég jól néz ki a korához képest! - viccelődött Talia.
- Tudom - és tényleg így van. Apa még ebben a korban is jól néz ki. Láttam róla és anyáról millió képet amikor ennyi idősek voltak mint most én. Anya egyszerűen gyönyörű volt , ahogy a mai napig is. Apa meg nagyon jóképű, tipikus olyan lehetett aki bármelyik lányt megkaphatta.
Két hete nem találtam szembe magamat Shawnnal. Kicsit megkönnyebbültem , hogy nem mondott semmit Talianak. Bár miért is mondta volna el neki?
- Natalie! - szólt utánam Noah , akivel együtt járunk dráma órára. Egy hete folyamatosan a közelemben van , így segít elterelni a gondolataimat.
- Igen?
- Nézd - nyujtotta át felém a telóját - Előadás lesz ma este a színházban és van két jegyem. Arra gondoltam talán elmehetnénk..
- Noah én nem is tudom... - de ekkor megjelent a folyosó végén Shawn - Oké menjünk - mondtam Noahnak aki nagyon boldognak tűnt ettől. Közben a folyosó végéről Shawn egyszerűen felszívódott.
Túl kell tennem magamat rajta. Azon amit a közelében érzek. Soha nem fog megnyílni és nem akar szerelmet sem. Én pedig többre tartom magamat annál ,minthogy egyéjszakás legyek valakinek.- Anya ez milyen? - tartottam magam elé egy térdig érő fekete ruhát pici kivágással a dekoltázsnál.
- Tökéletes - leült az ágyamra - Bár neked minden jól áll. Ebben apádra ütöttél. Rajta egy szakadt koszos póló is jól állt. - nevetett.
- Azért egy kicsit izgulok.
- Ez természetes. Hiszen randizni méssz. Még jó hogy Nate nincs itthon különben el sem engedne!
- Igaz igaz. Mikor jön haza? - érdeklődöm.
- Ha jól értettem akkor holnap este. Azt üzente a hétvégére ne tervezzünk semmit , mert átmegyünk a nagyihoz.
YOU ARE READING
Ne törj össze! [ BEFEJEZETT]
RomanceNatalie Adams szerető családban nőtt fel , ahol mindig is azt látta szülei mennyire szeretik egymást gimnazista koruk óta. Ő is az igaz szerelemről álmodozik , amikor megismeri a gimi rossz fiúját Shawnt, aki nem egy barátnős típus. Shawn Green ti...