18. fejezet

2.1K 71 10
                                    

• Natalie szemszöge •

Szex után tényleg lezuhanyoztunk , és felkaptunk egy - egy köntöst magunkra.

- Imádom így a hajadat - túrtam bele a kócos , vizes göndör hajába - Szeretlek.

- Szeretlek - csókolóztunk. Nem is tudom, hogy tudtam ennyi idegig kibírni nélküle. De nem hiába mondják: a jó dolgokra várni kell. És Shawn az a férfi akivel az egész életemet le akarom élni. Akiért bármit megtennék , még a világot is felégetném ha arra lenne szükség - Tudod elég izgató a tudat , hogy nincs alatta semmi - a köntösöm kötőjével babrált.

- Pár perce szeretkeztünk - mondtam elpirulva.

- És akkor? Minden percben tudnám csinálni.

- Ezzel nagyon zavarba hozol - elfordítottam a fejem.

- Életem - megfogta két kezébe az arcomat - Imádom amikor elpirulsz. Annyira édes vagy!

- Na erről beszélek. Ég az egész arcom!

- Enyhítek rajta - elkezdte puszilgatni a két arcomat , orromat , homlokamat - Jobb?

- Sokkal! - bólintottam - Ezeket beteszem a mosógépbe , majd apa ruhái közül nézek neked valamit.

Felöltöztünk és indítottunk egy filmet.

- A szüleid mikor jönnek haza? - piszkálta a hajamat.

- Nem tudom - az órára pillantottam - Szerintem bármelyik pillanatban.

- Akkor jobb lenne ha mennék.

- Nem muszáj - fordultam felé - Már mondtam , hogy apa elfogadta csak meg akar ismerni.

- Tényleg?

- Igen. Úgyhogy maradj. - szorosan hozzá bújtam , és tovább néztük a filmet.

Másfél órával később hallottuk ahogy bezárul a bejárati ajtó.

- Megjöttünk! - szólt apa.

- Menjünk - kézen fogva mentünk le a nappaliba ahol anya a kanapén ült, apa pedig egy pohár vizet tartott a kezében.

- Jóestét - bökte ki Shawn.

- Szia - anya felkelt és elénk állt - Már sokat hallottam rólad. Örülök, hogy végre megismerhetlek - anya megölelte Shawnt akit látszólag meglepett anya közvetlensége , de viszonozta az ölelést.

- Mr. Adams! - nyújtott kezet Shawn apának aki pár másodperc hezitálás után kezet rázott vele - Nagyon örülök.

- Ez az én ruhám? - kérdezte apa kézfogás közben.

- Igen... Mert izé.. véletlenül leöntötte magát - magyaráztam , de anyán láttam , hogy tudja nem ez történt. Viszont egy szót sem szólt amiért iszonyatosan hálás voltam.

- Érteeeeem - nyújtott el apa minden egyes betűt.

- Azthiszem én most jobb ha megyek - kezdte Shawn de ekkor apa közbe vágott.

- Holnap este szívesen látunk vacsorára - anyával egyből össze néztünk mivel mind a ketten vagyis mind a hárman ledöbbentünk.

- Köszönöm, mindenképpen eljövök - miután elköszöntek anyáék én kikísértem a szerelmemet a felhajtóig.

- Látod mondtam én, hogy minden rendben lesz - a két kezemet a nyaka köré fontam ő pedig a derekamra helyezte kezeit.

- Ugye tudod , hogy apud tudja , hogy mi ketten szexeltünk? - nevett.

Ne törj össze! [ BEFEJEZETT] Onde histórias criam vida. Descubra agora