NAGYON RÖVIDKE KÜLÖNKIADÁS

2.2K 73 4
                                    

MINDEKÖZBEN

• Lizzy szemszöge •

- Nate , szerinted Natalievel minden rendben? - kérdeztem a férjemet miközben bebujtam az ágyba.

- Miért? Szerintem ugyan olyan mint eddig. Vagyis nyilván szerzett barátokat aminek nagyon örülök, de ő még mindig a mi kislányunk. Szerintem nem kell aggódnunk amiatt ,hogy valami rossz dolgot tesz - nyugtatott meg , majd befeküdt mellém az ágyba. Közelebb húzódott és egy lágy , de annál érzelmesebb csókot lehet az ajkamra. - Holnap után megint el kell utaznom.

- Mostanában sosem vagy itthon - duzzogtam.

- Édesem - simitotta hátra a hajamat - Nem könnyű innen irányítani a dolgokat. Éppen ezért úgy döntöttem, hogy kinevezek valakit a szálloda élére , és a New Yorki cégbe is. Így többet lehetek itthon veletek. És egyébként nem szeretnék egy napot sem távol lenni miután a baba megszületik. - a kezét a hasamra tette - Hallod , kisember apukád már most nagyon szeret.

- Nate - néztem rá - Szeretlek.

- Szeretlek - karolt át , én pedig a fejem a melkhasára hajtottam.
Nate karjai között lenni mindig ugyan olyan mint a legelső alkalommal.
Egyetlen szóval letudom írni amit ilyenkor érzek: biztonság.
- Viszont azért nem bánnám ha nem fiúzgatna! - szólalt meg , mire a szemem forgattam.

- Szívem, ezt nem mi döntjük el. Lehet jön valaki aki egy szempillantás alatt megváltoztatja az életét. Mint ahogy te az enyémet. Emlékszel?

- Igen persze. Soha nem fogom elfelejteni. De pontosan emiatt tudom milyenek a férfiak. Nem akarom , hogy össze törje valaki. Soha!

Imádom , hogy Nate mindig védelmező, de be kell látnia a lányunk lassan felnőtt nő lesz , és nem óvhatjuk meg mindentől. Muszáj , hogy tapasztalatot szerezzen az életben.

Reggel nagyon rosszul éreztem magam ezért megkértem Nateet , hogy most ő csináljon reggelit.

- Anya? Jól vagy? - jött be a szobába Nat.

- Igen igen csak az idő változásától megfájdult a fejem. - nyugtattam meg.

- Rendben. De azért inkább pihenj. - odajött hozzám és megölelt - Én megyek , Talia mindjárt itt lesz.

- Nat! Mondani szeretnék valamit. Vagyis elsőnek kérdezni. Bízol bennem ugye?

- Persze anya! - vágta rá egyből határozottan.

- Rendben - bólintottam - Tudjuk ,hogy apád nagyon védelmező ami persze jó. Viszont te egy fiatal lány vagy és bejött az a korszak amikor szeretnél a barátaiddal többet lenni mint velünk.  Nekem bármit elmondhatsz , és apádnak is! De vannak olyan dolgok amiket egy lány szívesebben oszt meg az anyjával. Ezért kérdezem, hogy ez a dolog Noahval kezd komolyra fordulni?

- Azt hiszem igen. Megkért, hogy legyek a barátnője.

- Ennek nagyon örülök! - megfogtam a kezét - Viszont nem titkolhatjuk sokáig Nate előtt. Majd beszélj vele tőled tudja meg minthogy véletlenül meglásson Noahval mielőtt tudná mi is a helyzet.

- Rendben úgy lesz!

- Itt is vagyok! - szakított félbe minket Nate aki egy tálcán behozta a reggelimet - Miről pletykál a világ két legszebb nője?

- Csak ilyen csajos dolgok - legyintettem.

- Akkor én megyek , Talia mindjárt itt lesz!

- Jó tanulást! - kiáltottam a lányom után.

Ne törj össze! [ BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now