• Shawn szemszöge •
Hazafelé csakis a tegnap éjszakára tudok gondolni. Tökéletes volt. Annyira szeretem Nataliet ,hogy félek elveszítem.
A szerelem tényleg jó érzés de egyben iszonyatosan ilyesztő. A félelem, hogy bármikor véget érhet,vagy valami történhet azzal a személlyel akit szeretünk.
És én nem akarom, hogy véget érjen!- Hol voltál fiam? - kérdezte apa egyből amikor beértem a házba.
- A barátnőmnél.
- Hogy hol? - köpte vissza a kávét - Úgy tudtam nem vagy barátnős típus és csak egy éjszakásaid vannak. Mi történt? Ki tudott betörni téged? - szélesen vigyorgott rám.
- Igen van barátnőm. A legcsodálatosabb lány az egész világon. Nemsokára megtudod ki ő - kacsintottam apára majd felmentem lezuhanyozni.
- Kész vagy ? - bombázott a kérdésével Talia amikor beültem mellé a kocsiba.
- Itt vagyok ,nem? - néztem rá vigyorogva.
- Mit történt veled? Olyan más vagy. Fura. Nagyon fura - húzta össze a szemét, de nem firtatta tovább a dolgot hanem elindultunk.
- Szia Nat - üdvözölte Talia Nataliet amikor behuppant a hátsó ülésre.
- Sziasztok - válszolta halkan majd bekötötte a biztonsági övét.
A visszapillantó tükörben néha össze néztünk , és csak az járt a fejemben, hogy megállítom az autót és újra magamévá teszem ezt a lányt. De Talia itt van aki még mindig nem tud semmit.
- Nat! Haho! - szólongatta Talia a szerelememet aki elvolt bambulva.
- Igen?
- Mi van veled? Te is olyan fura vagy mint ez az idióta itt mellettem.
- Semmi! - vágta rá gyorsan és elég hangosan.
- Okéééé.... - nyujtotta el a szót Talia.
- Menjetek csak nekem még dolgom van - mondtam amikor leparkoltunk a sulinál közben pedig Nataliet néztem.
- Menj csak Talia én még felhívom apát gyorsan - hadonászott Nat , Talia pedig mit sem sejtve ott hagyott minket.
- Azt hittem már sosem leszünk kettesben - oldalra húztam Natot a kocsi mögé.
- Ennyire hiányoztam? - kérdezte nevetve.
- El sem hiszed mennyire - megcsókoltam. A bal kezemmel közelebb húztam magamhoz majd a füléhez hajoltam - Bárcsak ruha nélkül lennél. El sem tudod képzelni mi mindent szeretnék megtenni veled.
- Shawn! - ütött a melkhasomra - Még valaki meghallja vagy meglát! - tett egy lépést hátra.
- És? - néztem a két gyönyörű szemébe - Hagy tudja mindenki , hogy halálosan beléd szerettem.
- Tudod, hogy nem lehet. Addig senki nem tudhatja ameddig nem beszéltem Taliával.
- Tudom tudom - megadóan feltartottam a kezemet - De olyan nehéz távol lennem tőled.
- Nekem is - suttogta.
- Tényleg?
- Igen Shawn. Szeretlek, és az emberek nem szeretnek távol lenni azoktól akiket szeretnek. Főleg ha úgy szeretnek valakit ahogyan én téged.
- Hol voltál eddig? Miért csak most találkoztunk?
- Talán a sors akarta így - megvonta a vállát - De jobb most mint soha! Viszont nekem mennem kell különben Taliának gyanús lesz ,hogy hol maradok eddig.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne törj össze! [ BEFEJEZETT]
RomantizmNatalie Adams szerető családban nőtt fel , ahol mindig is azt látta szülei mennyire szeretik egymást gimnazista koruk óta. Ő is az igaz szerelemről álmodozik , amikor megismeri a gimi rossz fiúját Shawnt, aki nem egy barátnős típus. Shawn Green ti...