9^final

51 12 9
                                    

^Hyunsuk'un ağzından^

Kalbim göğüs kafesimi zorlamakla kalmıyor,aklımı bulandırıyor,karnımda hakim olamadığım kelebeklerin bir oraya bir buraya uçmasına neden oluyordu. Aşk bu muydu? Dudakları dudaklarıma değen bu çocuk muydu aşk?

Cevabı artık biliyordum.

Aşk; sen, onu ölene kadar duyamayacak bile olsan yanında sana ömrünü adayacak kişiydi.

Aşk jihoon demekti.

Yavaşça dudaklarımızı ayırırken yaşadığım karmaşa başımı döndürmüştü. Gözlerim onun gözlerinde hapis olmuş dudaklarım onunla lal olmuştu. O yumuşacık bakışların altındaki sevgiyle kucaklanmıştım bir anda. Evet, aslında çoktan beridir varlığını yanı başımda hissedebiliyordum ama bu...bu başkaydı.

"Seğni seğviyoğrum jiğhoon heğm de o kadağr çoğk seğviyorğumkiğ sağna buğnu anlatağmamğ veğ sağna soğruyoğrum beğnimleğ çıkağr mığsın? (Seni seviyorum jihoon hem de o kadar çok seviyorum ki sana bunu anlatamam ve sana soruyorum benimle çıkar mısın?)" dedim. Sorduğum sorunun saçmalığı başlı başına utanma nedenimken jihoonun bakışları hiç yardımcı olmuyordu.

"Ha? Ne?" Dedi jihoon kocaman açtığı gözleriyle. Yüzünde şaşkınlığın her emaresi okunurken kendine tutamayıp kahkaha atmaya başladı. Bu sefer şaşırma sırası bana geçerken, şaşkınlığımın yerini yüzümün kızarması almıştı. Yüzümü ellerime gömerek "biğr şeyğy değmediğm!!!( bir şey demedim!!)" dedim. Hızla ellerimi yüzümden çekerek gözlerini gözlerime odaklamıştı.

"Kızma, şaşırdığım için güldüm sadece. Seninle bir ömüre evetim ben. Sorman bile hata." Dedi tebessüm ederek. Bir anda ağzımdan istemsizce dökülen kelimeler bana bir ömüre bedel olmuştu. Hemde en güzelinden bir ömüre.

"Gerğçeğkten mi?"

"Evet, gerçekten. Ayrıca neden bu kadar tatlı ve güzelsin. Cidden başıma dert açacaksın." Dedi ve gülerek sırtımı ağaca yasladı. Yüzüm tekrardan kızarırken bu sefer korkak olmaktan vazgeçerek öne atıldım.

Onun cennetine adımımı attım.

*

^Jihoon'un ağzından^

Tam tamına 2 yıl önce adım attığım bu küçük kasabada gerçek sevginin kollarına kucak açmıştım. Ve tam tamına 2 yıl sonra yine bu kasabada sevdiğim adam ile beraber bir ömüre evet diyecektim. Bunu anlatamam. İçimdeki duygu selini anlatamam. Şu an yaşadıklarımı size anlatamam. Tam olarak yanı başımda sakince usul usul dalgalanan denizin yanında birbirimize bir söz verecektik. Belki sevgimizi bir belgeyle tasdiklememize gerek yoktu. Belki de birbirimize usulca fısıldadığımız sözcükler yeterdi.

Yine de tam karşımda bana doğru yürüyen ve elinde çiçeğiyle utanarak kalabalığa bakan bir hyunsuku görmek her şeye bedeldi. Giydiği beyaz takım kalbimi onu ilk gördüğümde ki gibi aynı berraklıkla çarptırırken gülüşü gözlerimi kamaştırıyordu.

Yaklaştı yavaşça yanıma. Yüzümde ki gülümseme bir hayranlık barındırıyordu. Her şeye rağmen güçlü duran bu oğlana olan bir hayranlık.

"Çok güzelsin." Dedim fısıldayarak gözlerimin içine bakan hyunsuka.

"Seğnde." Diye karşılık verdi. Sevginin damarlarımdan akarak kalbime ulaştığını hissediyordum.

"Seni sonsuza kadar seveceğime söz veriyorum."

"Beğnde söğz veğriyoğrum."

Bizim hikayemiz bir ömür sürecek ahenkli bir melodiydi.

*

FİNALLLLLLL OBABABABABABABABAB

Ya uzatırdımda keyfim kaçtı kısa keseyim dedim. İsterseniz bir iki özel bölüm gelebilir yaniiiiiiiiiiiiiiiii

Her neyse bu final sahnesine kadar bekeleyen herkese teşekkürler, bana bir şans ve dahası kitaba bir şans veren herekese teşekkür ederim. En kısa sürede yeni bir ficle karşınızda olma dileğiyle sevgilerrrrrr chillysuk

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

i hope to god he hears me~hoonsukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin