°~6~°

392 43 10
                                    

Fata râde
"-Jungkook,ți-e nu cumva îți place de ăla? De aceea îl ți la tine, nu? "

-

-Ăla are un nume, și în al doilea rând este ca un frate mai mic, nu de fapt el este casa mea. Lângă el pot fi eu deși este un alintat și jumătate, el este puiul meu mic. Așa că nu ne judeca tu relația!

Își ia un bluzon pe el apoi iese din casă și sa dus într-un bar din apropiere însă îi sună telefonul. -Aish este ora de culcare a lui Tae "iese din bar și merge într-un loc liniștit"

📞Apel📞

-Daddy.. Lui TaeTae îi este somnic.. -TaeTae sa pus în pătuț, nu? -Mhm.. Daddy lui TaeTae îi lipsești mult îmi pale.. Lău că nu am venit cu tine.. -Puiule, daddy se va întoarce repede!

-Promiți?

-Îți promit că atunci când vei deschide ochișori, daddy va fi lângă tine. Promit!
-Ai promis daddy nu îți poți încălca o promisiune.. Altfel daddy va fi măgăruș
-Mhm, dar acum ursulețul meu pufos trebuie să facă nani. Acoperă-te bine cu păturica, închideți ochișori iar daddy îți va cânta. Apropo ai fost la baie înainte să te pui în pătuț? Spune adevărul Tae

-De.. Ce.. Daddy? TaeTae nu are nevoie -Bine puiule "schimbă subiectul" Hai

-Unde? "Întreabă jucăuș"
-La nani, șmecherule 🎶La nani cu tine ursuleț,nani puiuț frumos și mic

Îi cântă până aude un mic sforăit. Zâmbește apoi închide apelu, se întoarce în acea casă doar pentru a-și lua lucrurile -Chiar pleci așa pur și simplu? "Se apropie de el și dă să îl sărute pe gât dar Jungkook se ferește" Daddy.. Haide să o facem, îmi lipsești

-Daddy? "râde" Nu știu de ce dar când mă strigi așa, mi se face scârbă. Așa îl numeai și pe ăla cu care mai înșelat nu?

-Jungkook... -

-Scutește-mă, mă așteaptă puiul meu! "o împinge, își strânge lucrurile apoi iese și se urcă în mașină și pornește spre Seoul. În timp ce conducea se gândea doar la Tae și la cum va reacționa când îl va revedea deși nu au fost prea mult timp separați la amândoi le era dor dar mai ales lui Taehyung"

-Poate nu trebuia să vin aici "oftă dar îi veni o amintire ce îl întristă mai mult"

Amintire• (în urmă cu un an)

Taehyung își terminase orele, și sa dus la Jungkook la clasă pentru a merge împreună acasă însă Jungkook nu era în clasă. Tae vru să plece dar observă ceva ciudat, pe iubita lui Jungkook (Yu-gi) cu un alt băiat sărutându-se.

-Ya, ce mama naibii faci ușuratico? -Hã? "Se despart cei doi" Pe cine faci tu mă ușuratică?"Se apropie de el acel Tae" -Fratele mai mic a lui Jungkook...

Înghiți fata în sec iar Tae îl împinge pe acel băiat și se apropie de ea, și o plesnește -Târfo, cum îndrăznești să îi faci asta lui Jungkook? Cățea ce ești!

-Tu-"Își întinde mâna să îl lovească dar mâna îi este prinsă de Jungkook"

-Să nu îndrăznești! Taehyung să plecăm
-Dar cățeaua asta se săruta cu idiotu  -JEON TAEHYUNG, AI GRIJĂ CUM VORBEȘTI! CERE-ȚI SCUZE IMEDIAT!

-Tu glumești?

-Taehyung, cere-ți scuze. ACUM!
-BINE! FĂ ÎMI PARE RĂU PENTRU CĂ EȘTI O TARFÂ CE NU SE POATE MULȚUMI CU DOAR UN BĂIAT, E BINE?

Se uită urât la Jungkook apoi pleacă

-Jungkook, așteaptă- "Îl prinde Yu-gi de mână" pot explica.. Te rog.. Să mă ierți..
-Asta este explicația ta? Tae are dreptate ești o cățea nu de fapt căței sunt drăguți, nu târfe scârboase ca tine!

Se apropie de „colegu" său acum -Tu "îi dă un pumn"

-O poți păstra, asta până se va culca cu altu. Doar e târfă, nu? "Spune scârbit apoi merge după Taehyung"

-Taehyung-
-Jungkook-

Se strigă amândoi de odată -Îmi pare rău ×2 "o spun iar în sincron" Tae chiar îmi pare rău nu trebuia să fiu așa dur cu tine,dar nu îmi place când te văd așa-Știu dar ma enervat.. Daddy al meu.. "Începe să plângă" este cel mai bun.. Nu melită asta "intră în little" îmi pale rău..

-Puiuțu meu "îl trage în brațele sale" Știu pui dar nu merită suflețel mic.

-Dar și daddy i-a înjurat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Dar și daddy i-a înjurat. Am auzit eu! -E.. eu.. Ya de ce asculți pe la uși? Nu-i frumos, știi? Hă?! "Îl ceartă dar Tae își dă ochii peste cap" -Daddy.. Daddy lău..

Prezent.. ( În capitolul următor )

~𝘛𝘢𝘵𝘢̃𝘭 𝘷𝘪𝘵𝘳𝘦𝘨~ {𝘌𝘴𝘵𝘪 𝘶𝘳𝘮𝘢 𝘵𝘢𝘵𝘶𝘢𝘫𝘶𝘭𝘶𝘪 𝘮𝘦𝘶)TkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum