"iar după ce se va termina..vom reveni la relația noastră obișnuită, bine pui?"
...
-Mhm daddy "Se apropie ușor cu buzele de gâtul lui Jungkook, îl sărută ușor apoi îl prinde blând între dinți" Promit daddy!
-Bun băiat"Îl prinde de bărbie apoi își presează buzele de acestuia. Atunci când buzele lor se unesc într-un sărut lung și pasional,ambii au rânjit în sărut.Buzele pline și crăpate a le lui Taehyung, îl făceau pe Jungkook să își piardă mințile. În timp ce adânceu sărutul tot mai mult, Jungkook a continuat să îi frece membru până ce acesta și-a dat drumul cu un geamăt lung. "
-A.. Ahh.. Daddy "Tremură"
-Pui, vreau atât de tare să mă opresc dar mă simt tot mai atras de tine "Oftează apoi își scoate mâna din pantalonii băiatului ce a suspinat ușor. Însă în următoarea secundă mâinile i-au fost ridica-te în sus -Pui.."Vocea deja începuse să i se în groase, și privirea i sa schimbat și ea. Își lasa capul pe el, îi ridică tricoul apoi
îi mângâie talia mică, tandru"-Daddy de ce suspini?
-Pentru că trebuie să mă opresc-
-De ce daddy? Nu ai zis că după asta vom reveni la cum eram înainte? Eu sunt de acord cu asta, poți face ce vrei.-Pui, ești beat "oftează"
-Daddy, nu sunt chiar asa beat "își ridică capul, îl prinde de bărbie și îl privește fixat." daddy poți face ce vrei!
-Ești sigur că pot face ce vreau în seara asta, pui? "Taehyung aprobă din cap"-Bine iubire dar nu aici "Îi i-a mâna întra sa, o sărută apoi îl trage după el până la mașină" Mergem acasă iubire?
-Da daddy"Intră primul în mașină apoi Jungkook. Ajung acasă după câteva minute"
'Acasă'
-Iubire "Îl prinde de talie și îl apropie de el" Ești sigur, sigur că vrei asta?
-Mhm"Își duce mâinile după gâtul său"
-Știi măcar ce va urma să se întâmple?-Firește.. Vom face sex
-Greșit "îl sărută pe gât" Vom face dragoste "Își dă tricoul jos sub privirea arzătoare a lu' Taehyung. Se așează pe canapea apoi îl trage pe băiat în poala sa. Îi ridică bluza și începe să îi lase sărutări pe abdomen -A.. Ah.. Daddy..Își duce mâna la gura, își mușcă degetul arătător pentru a-și astupa gemetele.
-Iubire, nu te abține
-Bine daddy "Se așează în poala sa. Se sprijină de umeri lați a lu' Jungkook apoi începe să se frece de penisul aceatuia" Daddy..
-Da iubire? "Își dă capul pe spate"
-Ți sa ridicat atât de repede.. Asta înseamnă că mă.. Vrei?
"Întreabă timid"-Mhm "Își duce mâinile pe fundul acestuia și îl strânge în palme" Sunt atât de atras de tine iubire, și sper că
asta nu va fi o problemă mai târziu..Îi dă jos bluza, face schimb de loc cu el. Acum el fiind deasupra. Îi ia părul de pe frunte, lasă un sărut pe aceasta apoi îl trage într-un sărut lung și apăsat. JungKook scapă de hainele de pe Taehyung, lăsându-l doar în boxeri însă după câteva momente au fost și ei aruncați pe undeva prin cameră. –Și tu acum daddy "Îl ajută să se dezbrace. După ce rămâne și JungKook fără haine, un rânjet pervers i-a apărut lu' Taehyung"
–Ce e iubire? "Îi linge buzele"
–Arăți minunat daddy "Face schimb iarăși de loc. Taehyung fiind iar deasupra. Își mușcă buza Inferioară, apoi se lasă cu gura aproape de abdomenul lu' JungKook. La lins senzual apoi a început să lase sărutări fierbinți pe acesta –Ah, baby "Își dă JungKook capul pe spate"–Daddy este atât de delicios "Îl sărută pe piept" Și foarte dulce
–Aish.. iubire mă înnebunești.. "Taehyung rânjește apoi continuă să lase sărutări pe abdomen, însă brusc sa oprit la sfârcurile acestuia. A luat unul în gură și a început să se joace cu el în timp ce pe celălalt îl freca cu mâna –Unde ți-a dispărut inocența?–A păpat-o cuțu "Spune inocent"
–Adorabil "Îl prinde de față, îl ridică apoi îl trage într-un sărut fierbinte"
–Daddy este nerăbdător? "Îl întreabă atunci când își simte membru cum se freca de membru acestuia"
–Mhm iubire. Daddy te vrea tare–Atunci haide daddy, ia-mă
–Puiul meu "Ajunge iar deasupra. Îi îndepărtează picioarele se pune între ele, apoi îl trage într-un sărut lung, în timp ce penisurile lor încă se frecau una de alta. JungKook îi ridică membru însă nu intră în el, se lasă pe vine și începe să îl pregătească însă nu oricum, ci cu limba sa fierbinte și jucăușă. După ce a considerat că este suficient, acesta și-a poziționat penisul la intrarea acestuia însă nu a intrat în acesta până ce nu sa asigurat că acesta este de acord cu acest lucru"–Iubire, ești sigur?
–Dahh.. Daddy.. dar.. Sărută-mă
–Ești atât de curajos "se poziționează mai bine la intrarea acestuia, apoi îl trage într-un fierbinte, umed și lung"–AHHH..
"Deși trebuia să simtă durere pentru că era totuși prima oară pentru el, nu a fost așa. Acesta a simțit direct plăcere poate era și de alcool și de la faptul că era foarte excitat" ah..
–Iubire, doare tare?
–E-n regulă daddy.. Fă-o
–Puiul meu curajos "Îl sărută apăsat apoi începe să se miște în el. Ambii simțeau o plăcere de nedescris. JungKook mai făcuse de multe ori sex înainte însă niciodată nu sa simțit cum se simțea cu Taehyung în acele clipe. Și plus că acesta i-a oferit primul sărut pe care a spus că i-l va da alesului, asta ar trebui să însemne ceva sau poate nu?"
CITEȘTI
~𝘛𝘢𝘵𝘢̃𝘭 𝘷𝘪𝘵𝘳𝘦𝘨~ {𝘌𝘴𝘵𝘪 𝘶𝘳𝘮𝘢 𝘵𝘢𝘵𝘶𝘢𝘫𝘶𝘭𝘶𝘪 𝘮𝘦𝘶)Tk
Fantasy𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑢𝑛 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑎𝑑𝑜𝑟𝑎𝑏𝑖𝑙 𝑎 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑎𝑏𝑎𝑛𝑑𝑜𝑛𝑎𝑡 𝑙𝑎 𝑣𝑎̂𝑟𝑠𝑡𝑎 𝑑𝑒 12 𝑎𝑛𝑖 𝑙𝑎̄𝑛𝑔𝑎̃ 𝑢𝑛 𝑐𝑖𝑚𝑖𝑡𝑖𝑟 𝑠𝑖 𝑎𝑐𝑜𝑙𝑜 𝑎 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑢𝑛 𝑏𝑎̄𝑖𝑎𝑡 î𝑛𝑑𝑢𝑒𝑟𝑎𝑡 𝑐𝑒 𝑖𝑠𝑖 𝑝𝑙𝑎̂𝑛𝑔𝑒𝑎 𝑝𝑎̃𝑟�...