◖2◖

468 52 27
                                    

–Haide daddy.. Daddy obișnuia să facă baie cu TaeTae înainte.. Te loggg daddy –Înainte eram mai mici.. "Spune jenat"

–Mda.. Daddy nu îl mai iubește pe TaeTae..
–Aish, puiule.. Haide la baie..

Îl prinde de mână și merg amândoi la duș însă Jungkook se tot îndepărta dar un mic dracușor nu îi dădea pace.

–Așa confortabil! "Spune micuțul atunci când se pune în poala lui Jungkook"
–Puiule.. Daddy se grăbește, nu te mai juca și haide să facem băiță repede..

–Daddy de ce tot te bâlbâi?

–Ya,Jeon Taehyung nu crezi că ai cam prins tupeu? "Taehyung chiocotește" hmm?

Taehyung nu răspunde ci doar se spală pe corp dar îi este luat buretele din mână

–Mai repede, TaeTae.. Ne grăbim!

...

La club-

–TaeTae, trebuie să fi cuminte, ok?
–Nu îți face griji hyung sunt în big space "spune Tae apoi o ia înainte"

–Mda.. De asta mă temeam. "Oftează"

–Oho, Jungkook ai apărut iar el este-
–Este fiul său adoptiv "se bagă o fată"

–Ya, Monik!
–Hyung,mă duc să îmi i-au ceva de băut "Spune simplu apoi merge la bar"

–Jungkook, este totul ok? "Îl întreabă ușor prietenul său cel mai bun"
–Da, doar că nu îmi place când el vine prin genul ăsta de locuri. El nu e așa..

–Atunci de ce vine? Hm?
–Probabil că nu vrea să rămână singur. –Sau este posesiv cu tine? Cred ca este aici pentru a se asigura că nimeni nu se apropie de tine. Cred că ar trebui să -

Se întoarce Taehyung
–Hyung "se bosumflează" M-am răzgândit, mă pot întoarce acasă? Nu îmi place aici..

–TaeTae, ce sa întâmplat? Ai intrat în little? "Taehyung dezaprobă" –Nu dar vreau acasă. Chiar nu îmi place aici- chiar atunci vine o fată și se așează lângă Taehyung

–Daddy pleci deja?

Jungkook se înecă iar Tae înghiți în sec. –Daddy? Taehyung de când ești tu așa?
–E.. Eu.. Vleau acasă "intră în little"–Haide acasă "dă să îl ia în brațe însă acea fată îi dă peste mâini" –De ce îmi atingi iubitul? Îl voi duce eu acasă!

Îl ia de mână pe Tae și iese cu el din club. Jungkook era nedumerit și nu știa ce să facă sau ce să creadă–Jungkook, tipa aia chiar este iubita lui Taehyung?

–Habar nu am. Dar sunt șanse, Tae nu a vrut să de-a explicați așa că a intrat în little.Oricum cred că mai bine voi plec-

–Nuuu! "Apar vro 5 fete" Oppaa mai stai cu noi! Venim mereu aici pentru tine!
–Da, oppa mai stai cu noi puțin.

–Bine dar doar puțin "zâmbește pervers uitându-se la una din fete"

A stat cu ele puțin la o masă apoi sa dus la baie cu fata pe care a pus ochii.–Oppa

–Hm? "O sărută pe gât"

–Este adevărat că tu nu știi să săruți? "Spune șmecheră apoi dă să îl sărute"
–Nu-i voie! Primul meu sărut îl păstrez pentru cel sau cea care îmi va fi ales/aleasă (este bi) nu te bosumfla, bine?

–Bine oppa "se dezbrac și fac sex"

Însă în mijlocul partidei telefonul lui Jungkook sună. Jungkook ocupat fiind cu acea fată prima oară a respins până a văzut că este Tae. –Așteaptă puțin! "Își ia telefonul și răspunde" Alo?

–Daddy.. Vino acasă.. Acea fata a încercat să profite de TaeTae.. "Plânge"

~𝘛𝘢𝘵𝘢̃𝘭 𝘷𝘪𝘵𝘳𝘦𝘨~ {𝘌𝘴𝘵𝘪 𝘶𝘳𝘮𝘢 𝘵𝘢𝘵𝘶𝘢𝘫𝘶𝘭𝘶𝘪 𝘮𝘦𝘶)TkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum