➷◖3◖➹

477 49 16
                                    

-Eu voi pleca. Ne vedem mai târziu! "O mângâie pe fată apoi Jungkook pleacă"

*...*

-TaeTae, daddy este acasă!
-Yeyy "sare la el în brațe" Daddy!

-Da puiule? Unde este acea fată?
-A plecat dar ma pupat pe botic.. "Ochii lui Jungkook deveneau tot mai agitați"
-Adică, te-a sărutat pe buze? Și tu ai lăsat-o? "Taehyung aprobă ușor"
–Și mi-a plăcut-

-Bravo "îl îndepărtează de el" Mă duc să fac un duș, sunt obosit Taehyung!

Spune rece apoi intră în baie

-Cred că daddy iar a rămas dezamăgit de la hâța hâța "râde apoi merge și se uită la desenul său animat preferat. "

După ceva timp

Jungkook după ce a terminat dușul, sa dus în camera lui și a început să se joace pe calculator însă sa trezit cu un mic băiat în poala sa -Daddy.. lui TaeTae îi pale lău.. Dal și TaeTae vlea iubire și afecțiune iar acea fată a spus-

-De ce ai avea nevoie de iubirea altcuiva când ai deja iubirea mea?

Îl prinde de talie
-Mă pot.. Juca cu tine? "Își pune mâinile pe ale sale"te log -Sigur "încep să se joace împreună"

 Juca cu tine? "Își pune mâinile pe ale sale"te log -Sigur "încep să se joace împreună"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A doua zi-

-Daddy.. Am spus nu!

-TaeTae ascultă-l pe daddy așa cum ai făcut-o până acum. Te rog, fi ascultător
-Nu! Nu vleau ca daddy să plece acasă la fata aia ulâtă..De ce trebuie să mergi?

Plânge -Of, puiule.. Doar pentru două zile, pui. Sau vrei să vi cu mine? -Nu vleau! Nu îmi place de ea..E ulâtă

-Atunci vrei să stai cu un prieten de al meu? Și el are un little. Te rog TaeTae.
-Dal.. Când te vei întoarce îmi vei aduce dulciuri și cărți noi de desenat? Te log!

-Desigur, puiuț. Nu uită de somnul de după amiază, și fără mofturi, sa înțeles?
-D.. Da
"spune cu o privire de cățeluș"

-Pui, du-te și îmbracă-te eu îl voi suna pe prietenul meu să îl anunț că te duc la el, bine? "Taehyung aprobă din cap"

Taehyung o ia la fugă până ce ajunge în camera sa, apoi își ia geanta sa preferată și o încarcă cu toate lucrurile sale preferate. -O, creioanele. Eram să uit de asta. Prostuț ești TaeTae "râde"

Între timp. 📞Apel telefonic-

-Alo, hyung?
-O, da eu, Jungkook! Ce faci?
-Bine, hyung sunt puțin grăbit. Trebuie să plec până la busan și Tae nu vrea să vină cu mine. Poți te rog să stai cu el? Doar două zile, mă voi întoarce repede!

-Hei, nu îți face griji. Adu l oricum am vrut să îți spun de mult să îl aduci să se joace cu Jimin, dar mi-a fost teamă că vei refuza știind că Jimin este mai rău-

–Nici vorbă hyung, sunt sigur că se vor înțelege bine. Chiar de Tae pare drăguț și firav este foarte jucăuș și șmecheraș. -Oh, ok ne vedem în curând! "Închide"

-Da, cuminte.. Până îl vei enerva.. "Râde" sper să nu de-a foc la casă sau să se bate cu acel băiat.. TAE MAI REPEDE!

~𝘛𝘢𝘵𝘢̃𝘭 𝘷𝘪𝘵𝘳𝘦𝘨~ {𝘌𝘴𝘵𝘪 𝘶𝘳𝘮𝘢 𝘵𝘢𝘵𝘶𝘢𝘫𝘶𝘭𝘶𝘪 𝘮𝘦𝘶)TkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum