"Gelos? De ce ar fi gelos?"
-Spune Jungkook apoi se duce după Taehyung și îl găsește pe acoperiș-
Taehyung stătea pe o bancă și plângea însă tresare atunci când simți o mână pe capu său -Puiule "se așează lângă el"
-J.. Jungkook.. Pleacă.. Te rog frumos!
-Prostuțule "îi ia mâna și observă că sângele încă nu se oprește așa că îi suge ușor sângele pentru a-l opri" Sa oprit! "Îi pune un plasture-Gata puiule!
-Ți-am cerut eu ajutorul? "Se ridică plângând" Știi... Uneori ești atât de dur.. -Știu puiule "se ridică și el" Asta pentru că uneori nu știu cum să îți interpretez comportamentul și așa ajung să clacez, scuze
-A.. Atunci.. De ce nu.. Scapi de mine?
-Taehyung!
-De ce.. Nu renunți la mine? Hm? -Jeon Taehyung!
"Îl prinde de cap și își unește buzele de a le lui Taehyung"Taehyung pentru câteva secunde a fost în șoc, corpul parcă îi amorțise. Nu știa cum să reacționeze și doar și-a închis ochii și începu să își miște buzele ușor.
După puțin timp, Jungkook sa îndepărtat apoi ce-i doi au făcut contact vizual -Puiule, nu voi renunța niciodată
-De ce, nu? Daddy.. Ce este TaeTae pentru tine? Este doar un copil sau?-E.. Eu..
-Vezi.. Daddy? Ești lău!
"Își șterge lacrimile și o i-a la fugă" –TAEHYUNG! AȘTEAPTĂ! "Fuge după el"Taehyung a luat-o la fugă spre ieșirea din universitate însă când ieși din aceasta. Corpul i-a cedat și și-a pierdut inconștiența. După câteva secunde apăru și Jungkook -TAEHYUNG? "Fuge la el și îi ridică ușor capu" Puiule? Pui?
-Jungkook, ce sa întâmplat?
"Îl întreabă o fată"-A leșinat, cheamă ambulanța!
-Imediat!Jungkook verifică dacă acesta mai respira și din fericire respira -Ce ușurare... Puiule, daddy este aici..
La spital
-Sunteți cu Jeon Taehyung?
-Da!
-Ce sunteți pentru el?
-Um... {De asta nu mai sunt sigur} Sunt tatăl său adoptiv.. Deci să zicem că tată!-Oh, ok. Are anemie nu este așa grav însă este epuizat, corpul i-a cedat.
-Am înțeles.. Îl pot vedea?
-Desigur, dar nu îl lăsa-ți să se streseze!Jungkook aprobă apoi merge în salonul în care se afla Taehyung. -Puiule..
Se apropie ușor de patu acestuia. -Încă dormi.. "Își trage un scaun lângă pat" Îmi pare rău că am fost dur și că nu ți-am putut răspunde la întrebare.. Însă nu mai sunt sigur de ceea ce ești pentru mine.. "Vorbi cu sinceritate însă brusc își îndreptă atenția spre buzele mari și pufoase a lui Taehyung" Am fost așa rău.. Ți-am furat un sărut însă nu mă simt prost și nici nu regret
-își presă din nou buzele de ale sale însă de data simți niște fiori ce erau ca un șoc electric-
Inima îl durea, sa ridicat și făcu câțiva pași în spate însă durerea devenea tot mai puternică.. -LA NAIBA.. "Își duce mâna în zona inimi dar dintr-o dată simți o înțepătură pe mâna sa stânga"
-AH.."își ridică bluza și observă un semn ca o cicatrice ce tocmai îi apăruse"-Ce naiba? Este.. Asta?
Durerile îi dispăru ca prin minune însă încă era în șoc -Daddy.. Daddy.. Daddy?
"îl strigă Taehyung în somn, Jungkook fuge repede la el și îi i-a mâna întra sa însă iar a început inima să îl doară"-Au-Daddy.. "deschide Taehyung ochii" -Da puiule.. Daddy este aici lângă tine..
-Daddy.. Ce sa întâmplat?
-Ai leșinat puiule, am fost așa îngrijorat
-Îmi pale lău.. Că te-am îngrijorat.. Daddy tu l-ai pupat pe TaeTae pe botic sau a fost doal un vis?-Întreabă inocentJungkook își trage vocea -A fost doar un vis pui. Daddy nu ar face asta! "Spune cu privirea spre mâna sa apoi oftă"
CITEȘTI
~𝘛𝘢𝘵𝘢̃𝘭 𝘷𝘪𝘵𝘳𝘦𝘨~ {𝘌𝘴𝘵𝘪 𝘶𝘳𝘮𝘢 𝘵𝘢𝘵𝘶𝘢𝘫𝘶𝘭𝘶𝘪 𝘮𝘦𝘶)Tk
Fantasy𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑢𝑛 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑎𝑑𝑜𝑟𝑎𝑏𝑖𝑙 𝑎 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑎𝑏𝑎𝑛𝑑𝑜𝑛𝑎𝑡 𝑙𝑎 𝑣𝑎̂𝑟𝑠𝑡𝑎 𝑑𝑒 12 𝑎𝑛𝑖 𝑙𝑎̄𝑛𝑔𝑎̃ 𝑢𝑛 𝑐𝑖𝑚𝑖𝑡𝑖𝑟 𝑠𝑖 𝑎𝑐𝑜𝑙𝑜 𝑎 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑢𝑛 𝑏𝑎̄𝑖𝑎𝑡 î𝑛𝑑𝑢𝑒𝑟𝑎𝑡 𝑐𝑒 𝑖𝑠𝑖 𝑝𝑙𝑎̂𝑛𝑔𝑒𝑎 𝑝𝑎̃𝑟�...