†După câteva zile†
-Daddy?
-Da, pui? "Răspunde în timp ce se încheia la cămașă"
-Unde pleci așa gătit?-Gătit? "Întreabă ușor nedumerit" pui, nu sunt ceva ce se poate găti "râde ușor"
-Deci.. Unde te duci? "Întreabă serios, Jungkook termină cu cămașa și se apropie de Taehyung" -Ce serioși suntem azi "îi ciufulește părul" În club
-Atunci pot veni-
-Nu! Răspunsul este nu!
-De ce nu pot veni și eu? Daddy nu îți face griji, voi fi băiat cuminte. Te rog daddy!? "Face ochii mici pe care știa că Jungkook nu-i poate refuza"-Aish "oftează" Bine!
În club
-Pui, stai doar pe lângă mine.Ai înțeles?
-Mhm "se uită prin club" daddy pot primi ceva dulce de băut, te rog?
-Sigur "îl mângâie pe cap" așteaptă aici
-Bine daddy "Jungkook zâmbește apoi se duce la bar i-a o băutură slabă ce conținea mai mult suc și merge spre locul unde la lăsat pe Taehyung însă acesta nu mai era acolo" -Unde sa dus?-Jungkook, cauți pe cineva?
-Oh, Hoseok. Da, pe Taehyung. Era aici acum câteva momente. L-ai văzut?
-Mhm, este acolo "îi arată spre ultima masă din club, era la masă cu trei 2 bărbați și o femeie ce îi tot șoptea la ureche" nu te duci la el?-Nu.. Lasă-l, se distrează!
-Treaba ta, dar cum arată acea fată sigur va vrea să îl violeze "râde"
-Hai să bem. Nu mai vorbi atât!
-Ok -continuă să râdă2 ore mai târziu
-Huh? "Tresare Jungkook atunci când cineva sa așezat la el în poală"
-Daddy... "Se prinde de gâtul său apoi lasă un sărut scurt pe gâtul acestuia"
-Taehyung.. Ești beat?
-N.. Nu.. De ce crezi asta? "Plânge"Jungkook râde apoi îl mângâie pe cap -Haide acasă pui
-Nuu "îl sărută iar pe gât însă de data asta îl și suge ușor" -A.. Ah.. Puiule!
-Hm? "Răspunsul pe un ton jucăuș însă Jungkook îl dă de pe el apoi se ridică îl prinde de mână și îl trage după el până într-o cameră ce era pentru cântăreți ce veneau să cânte în club" -Puiule, ești bine? "Îl atinge ușor pe obraji" Ești roșu
-S.. Sunt bine "îl prinde de guler și îl trage aproape de el" Daddy.. Acea fată a vrut să mă duc cu ea,dar eu nu am vrut-De ce? "Își duce o mână pe perete iar pe cealaltă pe gâtul lui Taehyung"
Taehyung respiră cu greu apoi vorbi -Pentru că.. Îmi era frică că iar pleci cu vre-una.. Și fata acea voia să mă atingă
-Unde? "Se apropie mai mult de fața sa"
-A.. aici "îi arată spre membru său"
-Oh "își duce mâna ușor spre pantaloni lui Taehyung, îi desface ușor cureaua apoi își strecoară mâna în aceștia, însă nu-i atingea chiar membru ci boxeri" și tu ai lăsat-o? "Îi ridică puțin boxeri și își strecoară mâna chiar la penisul băiatului ce a tresărit" ți la atins așa?-N.. Nu..
-Sigur?
"Se apropie cu buzele de gâtul său."
-Mhm.. "Își lasă capul să cadă pe umărul lui jungkook însă acesta îi ridică capul" daddy.. Și tu ești beat?
-Nu pui, dar nu prea mă mai pot controla. "Începe să își miște mâna"-A.. Ah.. Daddy..
-Pui "se oprește" îmi pare rău.. Nu știu ce naiba este neregulă cu mine "vrea să își scoată mâna însă o prinde Taehyung" –Nu te opri daddy.. Te rog "îl privește cu ochii mici" deja mă doare acolo daddy..
-Atunci.. Imaginează-ți că este altcineva iar după ce se va termina..vom reveni la relația noastră obișnuită, bine pui?
CITEȘTI
~𝘛𝘢𝘵𝘢̃𝘭 𝘷𝘪𝘵𝘳𝘦𝘨~ {𝘌𝘴𝘵𝘪 𝘶𝘳𝘮𝘢 𝘵𝘢𝘵𝘶𝘢𝘫𝘶𝘭𝘶𝘪 𝘮𝘦𝘶)Tk
Fantastik𝑇𝑎𝑒ℎ𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑢𝑛 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑎𝑑𝑜𝑟𝑎𝑏𝑖𝑙 𝑎 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑎𝑏𝑎𝑛𝑑𝑜𝑛𝑎𝑡 𝑙𝑎 𝑣𝑎̂𝑟𝑠𝑡𝑎 𝑑𝑒 12 𝑎𝑛𝑖 𝑙𝑎̄𝑛𝑔𝑎̃ 𝑢𝑛 𝑐𝑖𝑚𝑖𝑡𝑖𝑟 𝑠𝑖 𝑎𝑐𝑜𝑙𝑜 𝑎 𝑑𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑢𝑛 𝑏𝑎̄𝑖𝑎𝑡 î𝑛𝑑𝑢𝑒𝑟𝑎𝑡 𝑐𝑒 𝑖𝑠𝑖 𝑝𝑙𝑎̂𝑛𝑔𝑒𝑎 𝑝𝑎̃𝑟�...