INCA UMPIC

33 10 0
                                    

(eu sunt Alice,sora mai mica a lui Kat)
Nu pot sa cred ca ne vom muta!Eu nu prea suparata,oricum nu imi placea aici,dar surorii mele Kat ii prinde foarte greu.Traieste aceste momente stiind ca va pleca din orasul in care a copilarit si ne se va mai intoarce nici o data.Pe cand eu am copilarit in Berlin.Parintii nu au vrut sa ii zica lui Kat unde mergem,cu toate ca eu stiu!Ne vom duce in Spania,Madrid.Eu acum sunt pe strazile orasului cautandi pe sora mea care nu prea e de gasit.
-Hei Monica!O strig eu vazand ca e trista,dar in acelasi timp nervoasa!
-Hei si tie!Auzi nu sti pe unde s-a dus Kat cand a plecat de aici?
-Nu,asta voiam sa te intreb si eu pe tine.
M-am intors acasa,si am deschis usa camerei ei.

Geamantanul este facut!Nu mai e nimic aici,totul e impachetat.Numa bine in jumate de ora plecam,poate sa mai stea putin unde e,si apoi vine ea acasa,pentru ca stie ca imediat trebuie sa plecam!

Telefonul imi vibreaza in geanta,eu il scot si vad ca e draga mea disparuta:|Disperata pun telefonul la ureche si fara sa mai ascult ce zice ii zic:

-Unde esti?Te-am cautat peste tot!
-Sunteti domnisoara Alice Crossy?
-Da,eu sunt,dar dumneavoastra cine sunteti?am intrebat eu speriata,deoarece de pe telefonul ei se auzea o voce de barbat
-Sunt doctorul Winchester,tin sa va anunt ca domnisoara Katniss este in stare foarte grava la spitalul Caling.

Am scapat telefonul pe jossi am cazut in patul de langa mine.Vad niste litere din sclipici printre hainele din geamantan.Curioasa ma uit sa vad ce e.Era jurnalul ei!
Mi l-am bagat repede in geanta,si am fugit cat ma tineau picioarele.

-Alo,mama,am o veste bunab si una rea!
-Incepe cu vestea buna!
-Am gasit-o pe Kat.
-O,suer,si si vestea rea?
-E in stare grava la spital!
-...........

Mama a inchis fara macar a imi raspunde.Imtr-un fel e bine pentru Kat,se va bucura ca vom mai ramane aici umpic.

Eram inca la spital asteptand sa iasa mama si tata din sala unde se afla Katniss.

-Si,cum se simte?
-E mai bine,dar trebuie sa aiba mare grija la ce mananca.Daca mananca ceva stricat s-ar putea sa devina foarte rau.

Dupa ceva timp am plecat.Eram din ce in ce aproape de Spania,si pentru sora mea,eram din ce,in ce mai aproape de ceva ciudat!

VIATA IN MADRIDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum