A trecut deja jumate de ora,si Lucy tot nu a ajuns,o doamne sper sa nu i se fi intamplat ceva.Am o presimtire foarte rea.Lucrurile nu merg asa de bine.mi iau telefonul din geanta si incep sa ma uit pe el.Nici un mesaj de la Lucy,sau altcineva.Incep sa butonez numarul mamei,ca sa o intreb daca nu poate sa vina dupa mine,dar nu raspunde,apoi incerc sa il sun pe tata,dar are telefonul inchis.Ceva se intampla,si nu e deloc de bine.Las telefonul,si cand face contact cu masa,ecranul se aprinde si arata ca am un mesaj.
Alice scuze,dar nu mai pot veni,a intervenit ceva,dar i-am spus lui Tory sa vina,deci cred ca va ajunge curand.
Lucy
Las telefonul si incep sa oftez,scot din ghiozdan jurnalul lui Kat si incep sa citesc
Totul merge normal,nici nu simt ca am vreo boala,dar totusi ma sperie ceva foarte,foarte tare.Ma sperie gandul ca
Nu apucasem sa termin ca cineva a intrat in sala.Era Tory.Eram fericita ca a ajuns,dar foarte curioasa e scria.Am bagat jurnalul in ghiozdan si am inceput sa vorbesc cu ea.
-Ma asteptam sa fi mai trista azi,dar recunosc sunt uimita.a spus Tory
-De ce as fi trista?
-Pai na,astazi se implinesc 15 ani de cand sora ta a disparut.
-Ba nuuu,Kat,e la ore......
-Nu de Kat vorbeam,vorbeam de Emma.
-Cred ca ma confunzi,eu nu am o sora Emma.
-Nu esti Alice Crossy?
-Ba da,dar daca eu nu stiam,tu de unde stiai?
-Pai mama mea a fost buna prietena cu mama ta.Inainte sa plecati bine inteles.
-Noi suntem pentru prima data aici.
-Ba nuuuu,poate nu iti mai amintesti.
-Acum 15 ani,eu aveam un an,cum sa imi amintesc?
-Nu stiu!
-Nu pot sa cred ca mi-au ascums ca am mai fost aici si ca am mai avut o sora care a disparut.
-Eu ma duc sa imi i-au ceva de la automat,vi si tu?ma intreaba Tory
-Da.ii raspundEu si Tory ne ducem la automat si incepem sa povestim si sa radem.Eu imi i-au un baton cu ciocolata si ea isi i-a o doza de suc.
-Dar cum ai uitat sa imi trimiti mesaj ca azi nu se face scoala?am intrebat eu
-Nu am uitat,mi-ai si raspuns.
-Eu mi-am lasat telefonul in bucatarie,si dimineata cand am verificat,nu am avut nici un mesaj.
-Atunci cine mi-a raspuns?
-Nu stiu,dar nici nu vreau sa ma gandesc.Ma intorc in clasa,dar e ceva foarte ciudat,ghiozdanul meu nu mai era unde l-am pus,era langa geam.Poate nu imi mai aduc bine aminte unde l-am pus,in fine,azi vreau doar sa ma distrez,nu mai vreau sa ma gandesc la altceva.
-Hey,eu ma duc la baie-mi-a spus Tory
-Ok,eu te astept aici-i-am raspuns euCand Tory a parasit clasa,m-am gandit sa mai citesc din jurnal,eram foarte curioasa ce mai scria.Deschid ghiozdanul,apoi jurnalul,la pagina unde am ramas.
Imi e foarte,foarte frica
Ce????Coltul pe care scria de ce ii era frica lipsea,era rupt,dar de dimineata nu era.Ce s-a intamplat????
~~~Din perspectiva lui Tory~~~
Ma spal pe maini,si ma gandesc cine ar fi putut sa raspunda pe telefonul lui Alice,dar dintr-o data usa se tranteste,ma intorc si vad ca pe usa de la intrare scrie cu ruj rosu intens
,,AI SPUS PREA MULTE"
Simt o mana cum mi se pune la gura,si totul devine negru.......
~~~Sfarsitul perspectivei~~~
CITEȘTI
VIATA IN MADRID
RandomMulte lucruri dispar o data cu mutarea surorilor Crossy in Madrid,cum ar fii:prietenii,amintirile si linistea. "-Am vazut pe cineva in casa de langa,cred ca se uita la noi!" "-Te-ai uitat dupa vre-un semn? -Da,dar n-am vazut nimic" "-Kat,trebe sa te...