ADEVARATA FATA

16 2 0
                                    

Dupa jumate de ora a aparut si Kat,eu eram suuuper suparata pe ea,si o evitam.

-De ce ma eviti?
-..........GHICI!.....
-Daca e pentru ca te-am inchis afara,o meritai!
-.............ma uitam urat si insistent la ea
-Bine,ti-o ceri!

Isi i-a cheile de la masina,si ma inchide din nou afara.Eu ma uitam atat de urat incat ea credea ca o sa imi explodeze capul si mi-a deschis.Tot drumul nu am zis nimic.Cand sa ne dam jos din masina:

-Ce imi ascunzi asa de grav?
-Tu mi-ai luat jurnalul?
-Ti-am pus o intrebare!
-Nu e treaba ta!

Vedeam ca avea de gand sa ma bata,asa ca am sarit din masina,bine eram la scoala ajunse,si masina era oprita.Fugeam peste tot prin curte de ea urland ,,SUNT DE NEOPRIT" pana cand am dat cu capul de un zid.Totul a devenit negru...

Din perspective lui Kat

M-am hotarat sa nu ii fac nimic lui Alice,pentru ca deja daduse destul de rau cu capul intr-un zid. Continuam sa analizez fiecare coleg in parte din priviri.O fata blonda,cu ochii albastrii,un baiat inalt cu parul saten si ochii albastrii,exact ca si Alice,nu stiu de ce,dar presimteam ca,acesta va fi bun prieten cu Alice,un alt baiat inalt,blon,cu ochii verzi,o fata mai ,,rebela" roscata cu un cercel in nas.Nu apucasem sa ma uit la toti ca asistenta ajunse.Clopotelul a sunat,iar toti,in special eu am disparut la ore.In banca cu mine statea baiatul saten cu ochii albastrii.

-Hey,eu sunt Luk!spune el intindandu-mi mana
-Kat!spun eu.Profesoara a intrat in clasa,si a inceput sa ma prezinte.

~~~Perspectiva încheiata~~~

Ma trezesc intr-un pat in cabinetul scolii si incep sa ma uit pe tavan,in minte aprandu-mi numai

,,Nu e treaba ta!",,Din vina mea plecam iar,voiam macar Alice sa ramana in locul unde s-a nascut."

Nu mai rezistam,mi-am luat ghiozdanul,dinauntru mi-am luat jurnalul,mai bine zis,i-am luat jurnalul si am inceput sa citesc

,,Lucrurile merg cam prost,doctorii au zis ca sufar de o boala rara"

Pe obraz mi se rostogoleste o lacrima,dar ma abtin pentru ca aud niste pasi.Ascund repede jurnalul si ma prefac ca dorm.

VIATA IN MADRIDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum