Nu pot sa cred!Am venit aici de oeri,si azi trebuie sa merg la scoala!Viata mea e asa de complicata!
-Alice,Kat, veniti jos in 20 de minute!a strigat mama
Eu eram deja gata,asa ca m-am hotarat sa citesc putin din jurnalul surori mele.
,,Ne mutam din nou!Nu pot cred ca din vina se muta toata familia,daca nu eram asa de neatenta poate puteam sa mai ramanem aici!Voiam macar Alice sa ramana in locul unde s-a nascut!"
Dadeam usor paginile,dadandumi seama ca nu e chiar asa de interesant precum parea.
,,Am ajuns inapoi in NY,a trevut atat timp,dar nu trebuie sa uit,sunt aici numai pentru o saptamana,Alice nu trebuie sa afle,daca afla viata ei va fi distrusa!Parintii sunt cu ea acasa zicandui ca sunt plecata la bunici"
Devenea din ce in ce mai ciudat!Credeam ca eu cu Kat ne ziceam totul,dar abia acum mi-am dat seama ca numai eu ii ziceam totul,si ca ei nici nu ii pasa!
La aceste ganduri simteam cum imi curgea o lacrima pe obraz.Dintr-o data am auzit ceva, m-am sters repede si ma abtineam cu gteu sa nu plang.-Mama,unde mi-e jurnalul?a spus Kat
-Nu imi pasa!Am spus eu,parand destul de suparata
-Ce ai?Te-ai trezit cu fata la cearsaf?a spus eaEu am intrat din nou la mine in camera,trantind usa,iar apoi indesand juranalul in ghiozdan.Mi-am luat sandalele preferate in combinatie cu o fusta stransa alb si putin auriu.Am coborat jos,unde ma si astepta mama.
-Mama,eu am plecat.
-Asteapt-o si pe Kat,scoala e departe si trebe sa va duceti cu masina.
-Ok,Kat vino in doua minute jos.Am strigat eu
-Ok,ok,vin acum,a spus ea cam morocanoasaA coborat si mi-a zis
-Dute tu in fata mea,eu mai raman putin aici.
-Nu pot sa merg in fata ta,eu nu am inca masina!
-Bine atunci hai sa plecam.Eram la usa,Kat dupa mine.Imi era putin frica,o tara noua,o scoala noua,totul era diferit.Ies din casa crezand ca va iesi si Kat dupa mine,dar ea inchide usa pe dinnauntru,ma lasa afara si apoi se aseaza la masa vrand sa manance.
CITEȘTI
VIATA IN MADRID
RandomMulte lucruri dispar o data cu mutarea surorilor Crossy in Madrid,cum ar fii:prietenii,amintirile si linistea. "-Am vazut pe cineva in casa de langa,cred ca se uita la noi!" "-Te-ai uitat dupa vre-un semn? -Da,dar n-am vazut nimic" "-Kat,trebe sa te...