INTORSATURA

7 2 0
                                    

Mi-am luat telefonul sa o sun pe mama,pentru ca de dimineata nu a rasupuns,si sun,dar nici de data asta nu a raspuns.O mai sun o data,dar in zadar.Iau telefonul de ureche,dar ma intepa ceva foarte tare.Cand vreau sa vad ce ma inteapa,telefonul imi aluneca din mana,cade pe jos,si se sparge tot ecranul.

-Se pare ca acuma,chiar trebe sa imi i-au un telefon nou!!

Spun in mintea mea.Ma uit putin pe geam,incercand sa alung plictiseala,apoi ma uit pe ceasul,care statea in permanenta pe mana mea.Tory a plecat deja de jumate de ora.Cand ma uit in palma,vad ca sangereaza,probabil mi-a intrat un ciob in mana.Mai bine ma duc
la baie,sa dau cu apa sa nu se infecteze.Ma duc pe holurile scolii care,in timpul orelor erau pustii.Trec pe langa camaruta,unde statea portarul,care dormea.Ciudat de cand am venit aici,mi-am dat seama ca e un om serios,nu stiu ce s-a intamplat.Mai merg putin,si ajung la baie.Deschid usa,dar raman blocata,la ce imi cad ochii.Tory intinsa pe jos,intr-o balta de sange.

-Ajutooor,ajutoor!

Strig,incercand sa aflu de unde curge sangele.

-Of,nu conteaza,e in zadar!

Imi i-au telefonul vrand sa sun la salvare,dar uit ca e spart.Fug cat pod de repede spre clasa lui Kat.Deschid usa brusc

-Scuzatima,imi dati un telefon,ca sa sun la salvare,Tory este in baie intr-o balta de sange!

Profesoara a intrerupt testul speriata,iar toti colegii lui Kat mi-au multumit,mai putin o fata,Eva,care cred ca era tocilara clasei,sau asa ceva.Inima imi batea atat de tare,eram atat de speriata incat nu mai puteam sa ma tin pe picioare.

~~~Dupa doua ore~~~

Eram la spital asteptand din minut in minut ca doctorul sa iasa.

-Stai linistita!Totul va fi bine!imi spune Kat incercand sa ma linisteasca
-Cine ne-ar face asta?
-Te-ai uitat dupa vre-un semn?
-Da,dar nu era absolut nimic nici unde!

Doctorul a iesit din camera,iar eu am sarit de pe scaun:

-Pacienta este bine,are niste rani minore,dar este bine!

Eram atat de de fericita,dar nu avem dispozitie pentru nimic.Mai stam putin la spital,apoi Kat ma duce acsa,unde o gasesc pe mama in bucatarie,incepand sa faca de mancare.

-Ce e cu tine asa devreme acasa?Nu aveai ore pana la 14:30?

-Ba da,adica nu......azi nu s-au facut ore,si te-am sunat,apoi mi-am spart telefonul,apoi am gasit-o pe Tory ranita in baie,apoi am fost la spital.

-Ai gasit-o pe Tory ranita in baie?Dar ce s-a intampla?

-Habar nu am,dar nici nu vreau sa ma gandesc acum.


Ma intorc in camera mea,unde,imi aduc aminte de cheia misterioasa,ma uit putin pe geam,si vad o persoana uitandu-se fix la mine,apoi disparand dupe perdea.Ma duc in bucatarie si o intreb pe mama:

-Mama,cine locuieste in casa de langa?

-Sa fiu sincera,nimeni nu stie,stia postasul,dar dupa cateva zile dupa ce a aflat,a disparut.De ce?

-Pai am vazut pe cineva imbracat in negru la geam uitandu-se fix la mine,apoi a disparut dupa perdea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 04, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

VIATA IN MADRIDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum