Calcam incet pe un pamant nou,cu capul in jos,si cel mai ciudat,cu gandul la ce scrie in jurnalul gasit.Imi aduc aminte de el,de cand eram mica,tot voiam sa citesc ce scria in el,dar sora mea,nu ma lasa,asa ca din motivul asta ea l-a ascuns,dar acum e din nou in mainile mele,MUAHAHAHAHA(un ranjit malefic)(bine glumesc).Cartierul in care mergeam era plin de case gigantice,si uimitoare.
-Bun,am ajuns.A zis tata
-Asta e casa unde vom sta?
-Da!
-Haide Alice nu iti fa sperante,a spus Kat,oricum sunt 100% sigura ca ne vom muta iarasi!
-De data asta vom ramane aici!A spus tata
-Asa ati zis si de NY,ca ne vom muta numai daca se va intampla ceva!Si totusi ne-am mutat!Stiti,eu sunt tare curioasa ce s-a intamplat!
-Treci in camera ta imediat!S-a rastit mama la ea
-In primul rand,nu am inca camera!Si in al doilea rand,nu imi zici tu mie,ce sa fac!
-Dute si gaseste-ti o camera!Amandoua ne-am dus sa ne cautam camere.Eu am gasit una superba,cu pat cu baldachin,un dulap si un birou de printesa,camera era un visiniu foarte placut(era un visiniu deschis)avea niste ferestre mari,si un covor moale,alb cu rosu.
-Sti ceva mama?Chiar imi place aici!am zis eu
-Stiu,e frumos,dar mi se pare ceva ciudat aici!Nu uita,aparentele inseala!
-Ce ar putea fi rau?
-Nu stiu!Kat a venit si ea cu noi,s-a uitat putin pe geam si apoi a zis
-Ce a fost aia?
-Ce sa fie?
-A fost un barbat care se uita la noi,si cand m-am uitat la el a tras perdeaua!
-Poate ti s-a parut!
-Poate.Imi place aici,dar cartierul mi se pare foarte familiar
-Poate seamana,nu ai fi avut cum sa il mai vezi.A spus mama.~~~DIN PERSPECTIVA ××××× ~~~
Sunt tare curios cum arata propietarii celei mai mari case din cartier.Cred ca nu au citit ziarul,de s-au mutat aici.In fine pentru mine este un lucru foarte bun,dar nu trebe sa la dau nimic de banuit,un singur lucru gresit imi poate distruge viata definitiv.Dar tu,Kat,cumde ai acceptat sa vi aici,doar esti atat de incapatanata!De tine Alice stiu!Tu nu prea ai nimic impotriva mutarilor!Dar uitativa ca soarta v-a adus unde nu trebuia!
~~~SFARSITUL PERSPECTIVEI~~~
CITEȘTI
VIATA IN MADRID
RandomMulte lucruri dispar o data cu mutarea surorilor Crossy in Madrid,cum ar fii:prietenii,amintirile si linistea. "-Am vazut pe cineva in casa de langa,cred ca se uita la noi!" "-Te-ai uitat dupa vre-un semn? -Da,dar n-am vazut nimic" "-Kat,trebe sa te...