වෙඩිම 😒

24 6 0
                                    

කියා pov

wedding day 💐

ඕන වෙලාවට ඉක්මනට දවස් ගෙවෙන්නෙ නෑ . ඒත් ඕනෙ නැති වෙලාවට නම් මාර වේගෙන් දවස් ගෙවෙනව.😑 නිනිදාගත්ත ගමන් ම උදේ උනා වගේ මගේ වෙඩිමට දවස ආවා.

අද තමා මගේ වෙඩිම. ඔක්කොම හරි මන් කියන කෙනෙක් බදින්නම් ඒත් ඉතින් එපා ම කරන දේ තමා උදේ පාන්දර නැගිටගෙන අර වෙඩින් ඩ්‍රෙස් එක කියන හෙන දිග මටත් වැඩිය බර අට මගලත් පටලගෙන උදේ ඉදන් බදාම තලියක් මූනෙ උලාගෙන , බනිසක් වගේ කොණ්ඩෙට කොණ්ඩ කටු දාහක් විතර ගහගෙන , වේල් එකකුත් පටල ගෙන , බොරු කකුල් දෙකක් විතර උස මගුල් හීල්ස් දෙකකුත් දාගෙන හවස් වෙනකම් දුක් විදින් එක.

මම කොහොම හිතුවත් දැන් මටත් ඔය විදිහට ම ලෑස්ති වෙන්න උනා.

උදේ පාන්දර එළිය වැටෙන්නත් කලින් ලෑස්ති වෙන්න ගත්තත් උදේ එළිය වැටුනට පස්සෙනෙ ඉතින් මගුල පටන් ගන්නෙ . ඊට පස්සෙ ඉතින් එන අයව පිළිගන්නයි , ඒ එන අය එක්ක photo ගන්නයි ගියාම වෙඩිමත් එපා වෙනව. ඔය ඔක්කොම ඉවර වෙලා මම අප්පගෙ අතේ එල්ලිලා වෙන් කරල තිබුනු වෙඩින් හෝල් එක ඇතුලට ගියෙ මුලු හෝල් එකේ හිටපු හැමෝගෙ ම අවදානය ගන්න ගමන්. අම්මෝ මීඩියා කාරයො පිරිල , සට පට ගාල කැමරා වල photoes වදින්න ගත්තේ තරගෙට වගේ. අනේ මන්ද හැමෝම බලන් ඉන්න තැන මේ දිග මගුල් ගවුම , බොරු කකුල් සපත්තු දෙකට පෑගිලා වැටුනොත් කොහොම වෙයිද ? ඔය වගේ එක එක මෝඩ දේවල් හිත හිත අප්පගෙ අතත් අල්ලගෙන හෝල් එක ඇතුලට ගියා.

 අනේ මන්ද හැමෝම බලන් ඉන්න තැන මේ දිග මගුල් ගවුම , බොරු කකුල් සපත්තු දෙකට පෑගිලා වැටුනොත් කොහොම වෙයිද ? ඔය වගේ එක එක මෝඩ දේවල් හිත හිත අප්පගෙ අතත් අල්ලගෙන හෝල් එක ඇතුලට ගියා

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(කියාගෙ ඩ්‍රෙස් එක☝️)

එතකොට තමා දැක්කෙ ජින්ගෙ band එකේ members ල සෙට් එක , අම්මෝ ඔක්කොම උස්සන් යන්න හිතෙනව .

MY IDOL HUBBY 🎤 (KSJ)Where stories live. Discover now