— Готувати з персонажів вміють тільки четверо, якщо ми беремо тільки Фоксів. — Відповіла дівчина сидячи за комп'ютером, та опираючись руками тримала голову. — А кто саме це вміють робити, так це: Фебі, Семі, Торіель та Сапін. Що стосовно «подобається не подобається». Торіель та Сапін цим часто займаються, їм це подобається та у них добре виходить готувати смаколики. Семі, по настрою. Він змушений готувати часто для себе та для брата, але задоволення від цього рідко отримує, а готувати у нього добре виходить. Фебі, готує рідко, по скільки ліньки. Але кожен раз отримує від цього задоволення, та у неї це добре виходить.
— Що стосовно «скільки у кого друзів». На це питання частково відповіли Ед та Сем, але я доповню.) Найкращі друзі у Еді є Фебі, Сапін, Фреш та Даст. У Сема це Фебі, Альфіс, Меттатон та Свап! Папайрус. Так. У цих двох погані стосунки та ставлення один до одного, але в команді вони хороший дует, та якщо бачать що комусь погано можуть це обговорити, або підтримати. С Фебі складніше... По скільки вона або використовує когось, або робить рамки дозволеного. Але особа теплота є з: братом та сестрою, Еді, Семі, Ріпером, Фрешем та Епіком.
— З ворогами така ситуація. У Фебі з ворогів є тільки: Найтмер Санс та Фокс!Гастер. З Найтмером не склалася через те - що Феб псувала всі його плани. А з Фокс!Гастером через те - що він зламав код гри та персонажів, змінивши їх пам'ять. У Еді з ворогів: Найтмер Санс, Білл!Санс, Крос та Фокс!Гастер. Найтмер з ненавидів Еда, після того як він його кинув. Білл, сильно бісе Еда за їх договір, який Ед не виконав. Крос не довіряє Еду, навіть після того як його код повернувся в норму. А з Фокс!Гастором така ж ситуація як з Фебі. У Семі тільки один ворог, якого він сприймає в всерйоз, і це: Фокс!Гастер. І причина ідентична.
— Фебі. У ней улюблені жанри це: хоррор, фентезі, та детективи. Але також може почитати мангу, яку порадить Епік.
— Еді. За часту він не читає книг, але якщо читає то це: фентезі та наукові книжки. І як Фебі може почитати мангу.
— Семі. Його часто можна побачити з книгою у руці, але жанри цих книг є: детективи, наукові книжки, або ж рідко коли хоррор книги.
— Усі вони люблять уявляти голоса персонажів, тому аудіо-книги вони не слухають.)
— Нажаль. Ключові персонажи не люблять свята, у них є пару свят які для їх думки важливі. Але навіть ці свята святкувати ніхто не стане.
— Фебі. Вбити. Але це не стосується деяких осіб.
— Еді. Бути вбитим. Але дивлячись яка ситуація.
— Семі. Бути вбитим.
— Ось така частина вийшла, хех. Питання були від InL0VEwithFAIRYTALE. А я нагадую що у вас є повна свобода, ви можете писати все що забажаєте. А на цьому. До зустрічі чувочки. 💚
ВИ ЧИТАЄТЕ
💚АСК ФоксТейла та інших персонажів з АУ🖤
Random‼️ЗАМОРОЖЕНО‼️ Є люди яким було б цікаво щось більше дізнатися про персонажів з ФоксТейлу, та їх взаємодію з іншими персонажами мульти всесвіту Андертейлу. Саме для цих людей і є ця книга.) ‼️Є сцени насильства, та нецензурна лексика. Автор не пропа...