- Для Фебі най важливіші свята це: дні народження її друзів, і тих кто до них ближче всього.
- Для Еді це: день народження брата. По скільки як і для всіх Сансів, для нього пріоритет завжди буде брат. Бо він безмежно любить ного, та боїться втратити.
- І у Семі ідентично Еду.
- Що ж... Додам трішки ролу про цю дівчину, та про сам ФоксТейл. Як хтось міг для себе підкреслити с книги «Реакція ФоксТейл на Т/І», Фебі є з діт будинку, вона з нього втекла через погане ставлення до неї. Потрапивши на гору «Ебот» вона вирішила покінчити життям самогубством, але їй це не вдалося. Також. Фебі та Сапін не являється альтернативними Фріст та Чарою, вони просто їх замінюють, але. Гравець не може керувати та вирішувати все за Фебі, все що ця дівчина робить - це її вибір. Після того, як Фебі перемогла Азрієля та бар'єр був знищений, почвари не одразу покинули підземелля, на це дув потрібний час та психологічна підготовка. Прогулюючись по старій лабораторії, в одній з кімнат вона побачила Гастера, який їй дав дві склянки з двома душами, душу почвари та людини, якими стали власниками Азріель та Сапін. Після трьох років свободи на поверхності, Фокс!Гастеру, який є творцем ФоксТейлу, набридло наглядати за доволі бездоганним життям його творів. Тому він в програмний код підсилив вірус, який знищував все, що було в ФоксТейлі. Після трьох перезапусків, де Фебі бачила одну і ту ж саму картину, а саме смерть всіх її рідних, вона вирішила подолати вірус іншим способом. Вбивши всіх почвар, та знищити вірус на завжди. Але тут втрутився Інк та Еррором, і по помилки Еррора, він викинув Фебі занадто з високої висоти в АндерСвап, де Фебі померла від високого падіння, переродившись в так би мовити... Демона... За гріх вбивства. А код АндерСвапа сприйняв її одночасно як Чару, так і Фріск, прив'язавши її до АндерСвапу. І тому, коли Фебі помирає, трапляється перезапуск, але завжди Фебі з'являлась в АндерСвапі. Застрявши там без своєї волі. Вона може пересуватися різними АУ, але вона не може повернутися до дому, та зробити там перезапуск. А після зустрічі з таким персонажем як Гравець, вона зрозуміла що знаходиться в середині гри. І після цієї зустрічі в АндерСвапі стався перезапуск, гравець просто вирішив пере пройти гру на геноцид, який зламав в Фебі милу та невинну дівчинку, ставши повністю не сумісною з той Фебі, яка була до всього цього. Можна навіть сказати... Що образ демона на такий момент їй повністю підходить. Сам сюжет ФоксТейлу дуже великий, і містами не логічний. Але це його і робить живим, як наш світ, який я перенесла в цю АУ. Про Фебі я вам розповіла тільки частково, по скільки не хочу розкривати всі карти цієї дівчини.
- А питання були від InL0VEwithFAIRYTALE. Дякую всім за прочитання, зірочку, та за питання. Нагадую що у вас є повна свобода в АСКі. А поки па-па чувочки. 💚
ВИ ЧИТАЄТЕ
💚АСК ФоксТейла та інших персонажів з АУ🖤
Diversos‼️ЗАМОРОЖЕНО‼️ Є люди яким було б цікаво щось більше дізнатися про персонажів з ФоксТейлу, та їх взаємодію з іншими персонажами мульти всесвіту Андертейлу. Саме для цих людей і є ця книга.) ‼️Є сцени насильства, та нецензурна лексика. Автор не пропа...