💚АСК №12💚

7 1 7
                                    

— Фебі досі знаходиться на етапі росту

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

— Фебі досі знаходиться на етапі росту. — Відповів Семі сидячи за своїм робочим столом, тримаючи в руці декілька паперів, по яких він швидко проводе свій зір. — Росте не тільки її зріст, а й органи, що спричиняє сильне навантаження на серце. Тому у неї і є ці болі, але це пройде. Натомість, у неї є характерні недостачі вітамінів в крові, через що їй може різко стати погано, але це теж виліковне. Також у ней є декілька алергії, але вони не загрожують життю. — Відклавши папери, хлопець продовжив. — На жаль, Фебі дійсно може зникнути. Через дії нашого творця, Фебі була вимушена відати свою душу Фокс!Гастеру, яку він відав Фокс!Фріск. Тому якщо з цією душею щось трапиться, Фебі може просто зникнути. Я... — Парубок хотів щось сказати, але натомість у нього нічого не вийшло з себе витягнути. Обперши руками череп, юнак тяжко зітхнув. — Я не зможу її в цьому захистили... — Зі сумом промовив юнак.

           Десь у будинку Фоксів

— Фебі! Тобі треба це з'їсти щоб збільшити уровень заліза в крові! — Бігаючи по вітальні за Фебі, Еді тримав в руці маленьку тарілку.

— Не буду! Забери свій ізюм й сушений абрикос від мене по далі! — Тікала дівчина від Еді, та була гнівна.

Як до кімнати увійшов Ріпер!Санс, та побачивши цю картинку запитав. — Що тут коїться?

— Ех... Сем вчора попросив Еда покормити Фебі сушеними фруктами які їй потрібні, але як бачиш... Йому це не вдається... (⁠ー⁠_⁠ー⁠゛⁠) — Відповів Даст, який увесь цей час сидів на дивані та їв йогурт.

— Фебі, дитина моя, з'їж будь ласка!.. — Прохав дівчину Ед.

— НІ! — Підійшовши до дивану, Фебі взяла подушку та кинула її в хлопця.

Тяжко зітхнувши, Ед втомлено опустив голову до полу. Як до хлопця підійшов Смерть.

— Може мені спробувати? Я звісно не такий професіонал в цьому ділі як ти, але я можу спробувати.) — Посміхнувшись запропонував хлопець.

— Ну, якщо хочеш потратити свої нерви то спробуй. — Махнувши плечами, хлопець відав тарілку Смерті, з тими ж сушеними фруктами які були понівечені у блендері.

Взявши тарілку, хлопець подякував, та трішки наблизився до дівчини. — Мила, якщо з'їж усе це - то я на ціх вихідних проведу один день повністю з тобою.) — Поставив умову Смерть.

Почувши це, дівчина яка до цього була відвернута до хлопців спиною, повернула голову в бік Ріпера. — Блефуєш?..

— Ні краплі.) — Відповів Смерть.

Підбігши до хлопця, дівчина обійняла його. — Ти самий найкращій з всіх! (⁠〒⁠﹏⁠〒⁠)

На такі дій юначки, юнак обережно обійняв однією рукою Фебі. — Хех, ти теж мала.)

На усе це здивовано та з ноткою гніву дивився Ед. — ...Я звільняюся від посади няньки... 🙂🔫

~💚🖤~

Що ж, дуже нудна сторінка вийшла... Вибачаюся що міні історія висосана буквально з пальця. Щоб полегшити цю сторінку тримайте хумонізацию Едуарда на пів роздягнутого.

 Щоб полегшити цю сторінку тримайте хумонізацию Едуарда на пів роздягнутого

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Мені не сильно подобається що вийшло... Але ви можете написати свою думку у коментарях.)
І також! Хочу сказати що я беру замовлення на такого жанру артів, можете писати персонажа з АСКу (або персонажів) якого або яку хочете побачити.

І в більш в хороший якості арт є в моєму ТГ каналі про ФоксТейл, ось вам посилання якщо зацікавлені.
https://t.me/oFoxTailo

А я нагадую що у вас є повна свобода дій. Тому ви можете писати що хочете, та задавати питання які хочете.

А на цьому па-па чувочки.) 💚

💚АСК ФоксТейла та інших персонажів з АУ🖤Where stories live. Discover now