💚АСК №13💚

8 1 7
                                    

— Діти - це демони

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

— Діти - це демони... З Фебі, Сапін та Азріелям я точно знаю, що не хочу дітей... TvT — Жалібно промовив Еді.

— КХЕМ... Ти все ще незайманий.. — З ноткою сміху промовив Даст.

— Їди до сраки! Епік один з най старших з всіх Сансів, й досі незайманий! (///) — З гнівом крикнув Ед, але все ж таки пурпурний рум'янець був на його щоках.

— Сли-и-иш!~ На святе позарився? Хочеш щоб я тебе резиновою куркою від страпонив?! +-+ — Почувши згадку про себе, Епік підійшов по ближче, та обурено прокоментував Еді.

— Так, давай! А Фреш це все буде знімати, й Даст буде помічником оператора. :) — Насміхаючись промовив Ед, ледве стримуючи сміх, як і Епік.

— Стоп... ЩО?! — Обурено крикнув Даст, поки Ед та Епік вже заливалися сміхом на весь будинок.

 ЩО?! — Обурено крикнув Даст, поки Ед та Епік вже заливалися сміхом на весь будинок

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

— Думки не матеріальні, це просто ми хочемо прив'язавши любу ситуацію до себе. — Вставши зі свого робочого місця, Сем підійшов до вікна, та став дивитися на нічну вулицю. — Можливо мені було б легше якщо я б не стикався з Фебі взагалі, але це неможливо. До тогош, вона є такою ж моєю пацієнткою як і всі, і втратити її для мене було б прикро. Я не потребуюсь в підтримці, але все одно дякую...

~💚🖤~

Трішки сумного й веселого, вибачаюся що так мало. ^^"

Коментарі були від InL0VEwithFAIRYTALE .

А я вам нагадую що у вас є повна свобода в АСКі, ви можете писати будь що, та це може впливати на сюжет цієї книги.)

А на цьому па-па чувочки. 💚

💚АСК ФоксТейла та інших персонажів з АУ🖤Where stories live. Discover now