У вітальні за столом сиділа Фебі. Дівчина снідала, та її обличчя виглядало сонним. І це не дивно, на годиннику було 6:45 ранку, тому дівчина досі хотіла спати. Як до кімнати увійшов Семі, підійшовши до юначки, він запитав.
— Феб, ти вже зібралася?
— Та-ак.~ — Повернувшись до скелета, дівчина подивилася на нього та продовжила. — Але я не розумію чому мені треба їди до лікарні, якщо просте обстеження ти міг провести і в дома!
— У нас в дома, немає тієї техніки що у мене в лікарні, до тогош. Ми їдемо перевіряти в першу чергу твоє серце, по скільки мене напружує що твої болі в серці стають все більше. Я хочу переконатися що це нормально, щоб потім не пояснювати Торіель чому у її доньки хвороба на серці.
— А це тепер означає що: ти боїшся Торі, і це робиш просто тому що. Чи ти дійсно хочеш обстежити мене, та подивитися на мене на пів оголеною?
Останній монолог Фебі, трішки заставив юнака почервонівшати синім кольором. — Якщо мене соромишся то так і скажи. (//)
— То ж ти не заперечуєш що хочеш подивитися на мене на під оголеною.) — Лукаво посміхаючись промовила дівчинка.
— Мила... Досить дурниць. Давай скоріше їж та поїхали, за тобою потім прийде Свап щоб забрати тебе.
— Ти мені в теле хранителі гопника найняв? Яка турбота... — Поклавши до рота останній шматок сніданку, дівчина встала зі стола та взяла кофту, яку перед тим як сісти снідати повісила на спинку стільця, та одягла одяг. Поклавши руки до карманів кофти, Фебі промовила. — Я все, можемо їхати.
— Сподіваюся що ти одягнена тепло, на мотоциклі буде холодно. — Відчинив вхідні двері юнак відійшов у інший бік, таким жестом показав що пропускає першою дівчину.
— Я не на стільки сладка здоров'ям Сем... — Закотивши очі, юначка вийшла з будинку та біля гаража почала чекати поки парубок викотить транспорт.
Хлопець вийшов з будинку та зачинив після себе дверь. Підійшовши до гаражу парубок відкрив його, та зайшов щоб забрати свій мотоцикл. Через дві хвилини Семі викотив транспорт чорно-синього кольору, та два шоломи. Ставши біля дороги, скелет сів на мотоцикл та тримаючи його, одягнув один з шоломів, а другий простягнув дівчині що тільки но підійшла.
Взявши шолом, дівчина подивилася на нього, та з посміхаючись промовила. — Ого, навіть є дірки для моїх ріжок, яка турбота. ^^ — Надівши шолом, панянка обережно залізла на заднє сидіння транспорту, та поклала руки на поясі хлопця.
ВИ ЧИТАЄТЕ
💚АСК ФоксТейла та інших персонажів з АУ🖤
Diversos‼️ЗАМОРОЖЕНО‼️ Є люди яким було б цікаво щось більше дізнатися про персонажів з ФоксТейлу, та їх взаємодію з іншими персонажами мульти всесвіту Андертейлу. Саме для цих людей і є ця книга.) ‼️Є сцени насильства, та нецензурна лексика. Автор не пропа...