Брати-скелети ФоксТейлу та АндерСвапу сиділи про щось розмовляли у вітальні, і тема розмови була проста. Які відмінності у їх АУ. Як на всю кімнату почувся захоплений голови.
— ВАУВІ! Тож ти королівській вчений! — Захопливо промовив Блу.
— Ну... Я другий вчений, по суті помічник Альфіс, але так. Я вчений. — Така бурна реакція Блубері змусила Семюеля трішки зніяковіти та розгубитися. Але хлопець швидко прийшов до тями.
— І як успішні ваші винаходи? — Старшому зі Свапів було нудно бути учасником такої бесіди, поки не дізнався що Семі є вченим. Можливості дізнатися щось нове скелет не хотів втратити, до тогош... Нова інформація могла би допомогти Андаін у майбутньому.
— На стільки як і у всіх інших АУ. — В голосі юнака, можна було трішки розпізнати смуток, але емоції хлопця ніяк не були змінені.
На таку відповідь Папайрус з гіркотою та іронією зітхнув. Як до кімнати увірвалася Фебі.
— Хлопці! У мене оголошення!) — Зі усмішкою промовила дівчинка.
— І яке-е?)~ Епік знов поцупив твоє рево? :) — Еді хоть був зацікавлений, але шанс пожартувати над Фебі не захотів упускати.
— Ні! Але я надіюсь що потім ти мені про таке повідомиш. — Згадавши про оголошення яке вона хотіла сказати, дівчина поклала руки на бедрах та продовжила. — У нас буде АСК. Люди нам будуть задавати питання - а ми на них відповідати, ну ще вони можуть за нами слідкувати і т.д.)
На це, в кімнаті повисла тиша. І перший хто вийшов з думок був Семі.
— Ти нас що, віддаєш як щурів на експерименти чи що? — Піднявши одну бров, скептично запитав юнак.
— По правка. Я нас усіх відаю на цей експеримент, Семі.)~ — Про лепітала ім'я юнака дівчина, з лукавою посмішкою на лиці.
На таке звертання, на лиці хлопця з'явився синій рум'янець, який він сховав відвернувшись від всіх.
— Звучить як сильна груповуха... Я в ділі!) — Радісно крикнув Ед.
— Тоді думка усіх інших мені до росії. ^^✨
— Я навіть не знаю добре це чи ні... Але гаразд. Раз вам так хочеться брати в цьому участь, тоді добре. — Розмахнувши руками погодився Сем.
— Як добре що ми не в цьому списку. — З полегшенням промовив старший зі Свапів.
— А я що... Не говорила що в цьому беруть участь абсолютно всі? ":>
Лице Свапа змінилося в обурення, але Папайрус заспокоював себе, щоб не сказати якусь лайку при браті.
— Ну що. Думою що ти в ДОСТАЛЬ відпочинеш, в цьому балагані. — Дивлячись на Свапа, промовив юнак насмішкою над ним.
~💚🖤~
Ну що народ? Розпочинаємо АСК!) Думаю не треба пояснювати що це таке. Можете одразу писати любе запитання яке вас цікавить, або якусь взаємодію чи ситуацію. В цьому плані у вас є повна свобода.)
Всім до нової сторінки братани! 💚
ВИ ЧИТАЄТЕ
💚АСК ФоксТейла та інших персонажів з АУ🖤
Acak‼️ЗАМОРОЖЕНО‼️ Є люди яким було б цікаво щось більше дізнатися про персонажів з ФоксТейлу, та їх взаємодію з іншими персонажами мульти всесвіту Андертейлу. Саме для цих людей і є ця книга.) ‼️Є сцени насильства, та нецензурна лексика. Автор не пропа...