ᴡʜᴇʀᴇ ʜᴀᴠᴇ ʏᴏᴜ ʙᴇᴇɴ?

501 69 50
                                    

gone

gone

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.











İzana Kurokawa. Bu onun adıydı. Bu zamana kadar kullandığı, adı olarak kabul ettiği vesaire. Bunda garip olan ne var diyeceksiniz. İnsanlar genelde bir isme sahip olurlar, bu anormal bir şey değil. Ama bir de o insanın isminin zihinlerde canlandırdığı şeyler vardır ki, bu insanın gerçek adıdır.

Düşündü İzana. Diğer insanların zihninde ne canlandırdığı çok açıktı. Korku, vahşet, kötülük, ölüm, kan, delirmişlik. Görüldüğü üzere pek de iyi değildi onun ismi.

Ya sen ne düşünüyordun? Onun ismi sana neler hatırlatıyordu? Onun sendeki gerçek adı neydi?

Başını sana doğru çevirdi. Kapalı gözlerle önünüzdeki uçsuz bucaksız denizi izlediğini gördü.

Evet, kapalı gözlerle izlediğini gördü. Çünkü senin sahip olduğun tek gözler, şu an kapattıkların değildi ona göre. Kalbinde açık olan bir göz vardı ve onu tıpkı denizi gördüğün gibi görmüştün.

"[Y/N]?" (izana)

"Hmm?" (y/n)

Gözlerini açarak ona döndüğünde gözlerini kaçırdı.

"Bana bakmana gerek yok." (izana)

"Ama sen konuşuyorsun İzana , nereye bakayım?" (y/n)

İzana elini senin kalbinin üzerine koydu. Kalbin hızlandığında gülümsedi hafifçe.

"Buradaki gözlerinle bana bakmaya devam etsen yeter." (izana)

Utanmanın verdiği gerginlikle güldün. Bakışlarını tekrar denize diktiğinde onun eli hâlâ kalbinin üzerindeydi.

"Gözlerini de kapat." (izana)

Başını salladın usulca. Hep yaptığın gibi sorun çıkarmadan usulca. Gözlerini kapattın usulca.

Sana, senin kalp atışını duyabileceği şekilde sarıldı.

Beklemediğin bu hareket karşısında gözlerini açmak istedin.

"H-he? İzana..?" (y/n)

"Sssh, gözlerini açma sakın. Gözlerini açarsan beni diğerleri gibi görürsün, benden gidersin." (izana)

Boğazını temizledikten sonra konuşmak için kelimelerini seçtin. Elini onun beyaz saçlarına yerleştirdin. Yavaşça okşamaya başladın.

"Diğerleri seni nasıl görüyor İzana?" (y/n)

Alaylı bir ses tonuyla konuştu.

𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒆𝒆𝒏, 𝒊𝒛𝒂𝒏𝒂 𝒌𝒖𝒓𝒐𝒌𝒂𝒘𝒂.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin