sinner
Sıcacık yatağında uyurken çalan kapıyla başını yastıktan kaldırdın ve kulak kesildin.
"Birinin kapısı çalıyor."
Gözlerini kapatıp uyumaya devam edecekken tekrar sesi duymanla sinirlendin.
"Kimin kapısı çalıyorsa baksa mı artık?"
Kapının üçüncü çalışında jeton düştü ve yataktan kalktın.
"Benim kapım çalıyormuş. Salaklıktan değil canım, normalde pek çalmadığından inanamadım o yüzden hıhı."
Uykulu sesinle bir şeyler mırıldanarak kapıya doğru ilerledin. Kapının yanındaki aynanın karşısına geçtin ve vücudunu esnettin. Uykunun açılması için hep yaptığın ve etkili olan bir şeydi bu.
Tabi bu sırada kapı ısrarla çalmaya devam ediyordu.
"Kapıyı çalan kimse, onun sabrından herkese lazım."
Kendi kapı zilini fark edememiş olabilirdin ama kapının deliğinden bakmayı akıl edebilirdin tabiki.
Sessizce deliğe uzandın. Kapının önünde bir adam duruyordu. Dikkatli baktığında çete üniforması giydiğini gördün fakat bu İzana'nın çetesine ait bir üniformaydı.
Adamın başı eğikti ve ayaklarına bakıp duruyordu, daha dikkatli baktığında elinde bir kağıt tuttuğunu gördün.
Sen onu incelemeye devam ederken adam zile uzandı. Zilin sesini duyunca arkaya doğru düştün. Öyle bir düşüş ki.. dışarıdaki bile duymuştur..
Dışarıdaki adam endişelenmişti çünkü sana bir şey olduğunu sanmıştı. Eğer geri dönerek bunu İzana'ya söylerse olacaklardan korkuyordu.
İzana, ona elindeki kağıdı verirken sıkı sıkı tembihlemişti.
"Ona zarar vermemen gerektiğini zaten bildiğini varsayıyorum. İkinci olarak da eğik başını kaldırıp da ona bakma. Hem onun rahatsız olmasını istemiyorum hem de sen emrimdeki bir köle olarak onun gibi bir 'kraliçe'ye bakmayı hak etmiyorsun." (izana)
Adam bu yüzden kapıyı ısrarla çalıyordu. Sen kapıyı açmadan gidemezdi çünkü giderse ne olurdu kim bilir.
Sen düşüşün etkisiyle acıyan kıçını biraz ufaladıktan sonra ayağa kalktın ve kapıyı açtın.
Adam içten içe seviniyordu. Verilen görevi başarıyla yerine getirmiş olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒃𝒆𝒆𝒏, 𝒊𝒛𝒂𝒏𝒂 𝒌𝒖𝒓𝒐𝒌𝒂𝒘𝒂.
Fiksi Penggemar"𝘛ü𝘮 𝘩𝘢𝘺𝘢𝘵ı𝘮 𝘣𝘰𝘺𝘶𝘯𝘤𝘢 𝘯𝘦𝘳𝘦𝘥𝘦𝘺𝘥𝘪𝘯 [𝘠/𝘕]?" 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘦𝘦𝘯 - 𝘳𝘪𝘩𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘪𝘻𝘢𝘯𝘢 𝘬𝘶𝘳𝘰𝘬𝘢𝘸𝘢 𝘹 𝘧𝘦𝘮𝘢𝘭𝘦!𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 @lovejuyeonable