4

15 2 0
                                    

Obudziłem się u spojrzałem w telefon 9.39 już jutro są moje urodziny:D. Poszedłem do kuchni i zrobiłem se kanapki . W pewnym momęcie przyszło mi powiadomienie od Niemca. Chciał się spotkać o 14.30 w parku . Odpisałem mu i poszedłem się umyć. Następnie Ubrałem na siebie czarną bluzę i dżinsowe spodnie . Resztę czasu spędziłem na oglądaniu telewizji . Spojrzałem na zegar i była 14.23 więc Ubrałem trampki i wyszłem z domu. Gdy byłem na miejscu moim oczom ukazał się niemiec z .. kwiatami? Czekaj co? Chyba mi się przywidziało...
Podszedłem do niego a on mnie przytulił 

-hallo polen
-cześć

Mężczyzna wręczył mi kwiaty i razem z nim poszliśmy do kawiarni , a potem na kebaba .

---------------5godzin później------------------

Razem z niemcem trochę się napiliśmy i leżeliśmy na łące,  a ten w pewnym momęcie do mnie się przytulił.

-hm?
-bardzo ciebie lubię Polen
-ou fajnie

Mężczyzna na mnie się spojrzał i pocałował w nos. Lekko mnie to zdziwiło ale było przyjemne.. po chwili się ocknąłem i go z siebie zwaliłem i wstałem.

-hah wiesz co ? Ja już będę wracać
-czemu?
-nooo wiesz jutro ta impreza i wogólee..
-jak chcesz mogę ci pomóc z przygotowaniami
-Nie!
-huh?
- n-nie trzeba Węgry mi pomoże
-no dobrze.

Niemiec spojrzał w bok. Chyba zrobiło się mu przykro... alee trudno .

-odwieść cie?
-w sumie możesz
-dobrze

Odwiózł mnie do domu , a ja poszedłem spać  .

______________________________________

Guten tag

Jak żyćko mija? Topiliście już marzannę?

Dobra dozobaczenia

Bajo oscypkiiii<333

Miłość z Nienacka Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz