Birkaç gün daha hastanede kaldılar gece gündüzü,gündüz ise geceyi kovaladı.En son kız taburcu olacağı zaman Changbin'e döndü ve dedi ki;"Changbin?"
"Efendim guzelim?"
"Minho'nun yanina gidelim mi?"
Soojin uzun zamandır minho'yu görmemişti.mimho hergün hastaneye bir buket çiçek ve bir kutu çikolata gönderiyordu ama kesinlikle odaya girmiyordu.
"Neden onun yanına gitmek istiyorsun,yanına bile gelmedi.Çiçek göndermesi seni önemsediği anlamına gelmiyor soojin!"
Changbin biraz bağırmıştı soojin ürkmüş olacak ki hemen gözlerini sıkıca kapattı ve geriye bir adım attı.
"Soojin aç gözlerini soojin!"
Soojin ağlamaya başlamıştı.Changbin hatasını anlamış olacakki kendine sövmeye başlamıştı.
Changbin kıza sarılmaya kalkınca kız koşarak hastaneden çıktı ve neresi olduğunu bilmediği bir yere geldi.sabah olmasına rağmen korkunç bir yerdi ve aşırı şekilde alkol kokuyordu.
"Ne diye buraya geldim ben,sinirlenince öyle çekip gidebileceğini mi disundun soojin,aptal soojin!"
Arkadan gelen sesle irkildi ve arkasına döndü.
"Heeeeyy"
"B-birsey mi var?"
"Ne işin var burada?burası sarhoşlsrın dolu olduğu bir sokak?"
"Bilmiyorum"
"Seni yalnız bırakamam gel benimle"
"Sana nasıl güveneceğim"
"Sarhoş değilim ve guvenmekten başka çaren yok.varsa söyle bende bileyim!"
"Başka çarem yok, sanırım haklısın."
"Bana evini şöyle seni götüreyim"
Kız evin numarasını söyledi sokağı falanda söyledi gittiler işte uzatmayacam
Soojin kapıyı açar o sırada gözleri kızarık elleri sargılı olan bir changbin onu karşılar.soojinin eve döndüğünü görünce hemen koşar ve kıza sarılır.
"İyi misin?Allah belamı versin!dilim kopsaydıda soylemeseydim onları."
Kız changbinden ayrıldı ve yüzünü ellerinin arasına aldı.
"Özür dilerim herşey benim hatam.Fazla abarttım."
"Senin bir suçun yok soojin, öyle cümleleri sana söylemeden önce üç kez düşünmeliydim,beni affet."
"İyi o zaman ben gidiyorum."
Kız hemen adama döndü.
"Hayır gidemezsin,yanii en azından birşeyler iç biraz sohbet edelim."
Changbin ne olduğunu anlamaya tak kıza baktı kız ona bakınca 'lutfen'bakışları sergileyince adama baktı ve 'iceri geç'işareti verdi.
Adam içeri geçince changbin ve soojin mutfağa geçti.
Oğlan hemen kıza sarıldı.
"Sana birşey olsaydı kendimi nasıl affederdim."
"Şşhh bak birşey olmadı hem bende öyle çekip gitmemeliydim.!"
"Hadi ama isim gücüm var sizin sarılmanızı bekleyemem!"
"Ah tamam tamam!"
Ona atıştırmalık birşeyler hazırlayıp götürdük.adam olan herşeyi anlattı bizimle vedalaşıp gitti.
Gece ölür onlar aynı odada uyurlar nasıl olduğunu sormayın bende bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lee Minho|İki Erkek Bir Kız|
Fanfiction"bir kitabı kaç defa okursan oku,...sonu hep aynı biter!" Ship değildir kızlarla sevgili oluyorlar