!!!

168 18 20
                                    

"bana dokunmayacağını nereden bilebilirim?"

"Sana söz veriyorum,sana vurmayacağım."

"Sana inanmıyorum!"

"Ooofff kafamı duvara sürtesim varr!"sıkıntı içinde saçlarını kurcaladi ve geriye döndü.

"Soojin sana kendimi nasıl effettirebilirim?"

Soojin titriyordu hala kalbi ona güvenmesi gerektiğini soylesede beyni yapma diyordu.

"Seni affediyorum ama kılıma zarar gelirse minho'nun yanına taşınırım ,ona göre!"

"Allah belamı versin,seni koruyacağım,kılına zarar gekmeyecek tamam mı?"

Kız koşup changbine sarıldı.

"Sana doğum günü için sürpriz hazırlayacaktım,sen anlama diye minik bir kavga cikartmıştım,ama tüm olay büyüdü "

"Aptallık ettim... çok özür dilerim."

Minho fark ettirmeden içeriye girip kapıya yaslanarak ağlamaya başlamıştı.

"Bu daha ne kadar sürecek.!"

Changbinlere dönelim

Onlar eve gelmiş ve odalarına çekilmişlerdi.ikisindende çıt yoktu.

Changbin yataktan kalkıp soojin'in odasının kapısını araladı yavaşca soojin'in uyuduğunu gördü ve yanına yattı.saclatini okşarken sessiz bir şekilde konuşmaya başladı.

"Sen bana kıyamazken ben sana nasıl kıydım soojin??senin sayende hayatta kaldığını söyleyip senin canını acıtmak ??"changbin ağlamaya başlamıştı.soojin hemen çhangbine döndü ve ona sarıldı.Changnin uyandığını düşündü ama baktığında hala uyuduğunu fark etti.

Soojin bir anda çığlık attı ve yorganı sıkmaya başladı.terliyordu ve aglıyordu.changbin onu bu halde görünce biraz korktu ve onu uyandırdı.

"SOOJİN,SOOJİN UYAN!"

...

"SOOJİN"

soojin kan ter içinde kalkmıştı yataktan,sulu gözlerle Changbin'e baktı ve kollarını adamın boynuna doladı.

"Changbin özür dilerim."

"Ne oldu güzelim?ne gördün rüyanda?"

"Minhoyla sen benim yüzümden düşman oluyirduniz ben ikinizede ihanet ediyordum sonra ben pişman olduğumda 
İkinizde bana laf sokup başka bir kızla çıkmaya başlıyordunuz...düşünmesi bile mide bulandırıcı"

Changbin kızın yüzünü elleri arasına aldı ve konuşmaya başladı.

"Öyle birşey olmayacak tamam mı?unut bunları!"

Lee Minho|İki Erkek Bir Kız|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin